Vinterstøvler & vinterskønhed

Dette indlæg er sponsoreret

Så virker det dælme fra pc’en igen, dejligt. Ikke sådan 100%, men det kan gå an, indtil jeg får noget nyt og bedre – forhåbentlig SNART! :-)

Jeg er nok ikke den eneste som har fået løn/penge på kontoen i dag, og det betyder jo ofte at en del mennesker går helt shop-amok. Det har jeg dog ikke råd til denne måned, hvor vi skal bruge penge på noget så kedeligt som el-regning, nye madrasser og så – noget lidt mere skægt – min 27 års fødselsdag i næste weekend, som skal fejres både for pigerne og familien. Derfor må mit shopping-gen denne måned, og som så mange måneder før, begrænse sig til at kigge tøj på Trendsales :-) Dog har jeg allermest brug for et par forrede men samtidig pæne og ikke alt for voldsomme vinterstøvler til når kulden rigtig byder ind, men vejret holder nogenlunde tørt (mine leopard-gummistøvler med termofoer fra Tøj & Sko holder stadig for snart 6. år træk, og bruges altid til de våde dage!). Jeg har fundet lidt forskellige i min stil, som er vist på billedet ovenover.

Dernæst vil jeg præsentere jer for en rigtig lækker læbepomade/balm. Jeg har en bekendt på det lækre site LuxBeauty, som tidligere har sponsoreret neglelak til en Give Away her på bloggen. Nu har hun været gavmild endnu engang, så lige nu tester jeg en skøn balm hun har sendt mig. Den er med granatæble og fra mærket Figs & Rouge, og så kan den bruges til både læber, ansigt, hænder og krop. Den er nem at påføre og dufter dejligt. Det bedste er dog at den er 100% økologisk, og kommer i den fineste dåse. Den bliver helt sikkert et must i min taske her vinteren over! Jeg kan afsløre, at jeg også har modtaget en balm med varianten Coco Vanilla, og den er gemt væk et sikkert sted indtil december, hvor en heldig læser kan vinde både den og andet fint i bloggens Jule Give Away. Mere om dét når der er gået en måneds tid ;-)

LuxBeauty fylder faktisk 1 år præcis i dag, og kører for tiden med gratis fragt. Deres mærker spænder vidt, fra bl.a. Dr. Lipp, Orly og Konad til Cowshed, Eos og Deborah Lippman – samt en hel masse andre. Der kan købes både ansigspleje, produkter til hår og krop, alt til neglene, og så er der en kategori til børn og babyer, samt en kategori kun med økologiske produkter. Siden er absolut et besøg værd, og der findes lækkerier i alle prisklasser.

Vær med på bloggen i morgen, når jeg skyder November Give Away’en igang. Hvad du kan vinde er endnu en hemmelighed, men der er tale om en lækker ting til de mindste – så meget kan jeg godt afsløre :-)

Dette indlæg er sponsoreret

One comment

  1. […] husker måske mit indlæg om vinterstøvler for ikke så længe siden. Jeg endte faktisk med at købe støvlerne på øverste billede i højre […]

Skriv et svar

