Ugen der passerede

Uge 44 gik bare så stærkt! Der skete en hel masse, især i weekenden. Der blev desuden fundet en vinder af oktobers Give Away (tillykke til Gitte), og sat en ny igang for november. Torsdag gjorde jeg rent hos min morfar, og spiste et tiltrængt stykke kage med ham og min mor. Jeg spiste i det hele taget ret meget kage i uge 44, og jeg er ellers ikke ret meget til den slags! Et stykke brunsviger kan jeg dog ALTID klemme ned – man er vel fra Fyn?

Fredag havde min kæreste besøg af hans søster og hendes kæreste. De er begge ret gode i et køkken og ved at uddanne sig til noget med mad, så vi fik en masse lækkert… fasan, krondyr mørbrad, artiskokker, (mere) kage, is, karamelsovs, frugtsalat… Mmh. Og min kæreste kom med blomster og Anders And blad, ligesom han ved (mit barnlige) jeg bedst kan li’ det ;-) Der var en stor legetøjsedderkop med i bladet, som vi har brugt til kattelegetøj. Det er populært! Lørdag prøvede jeg kræfter med en fake hestehale, som blev til en fin stor knold på mit hoved. Det var sgu lidt svært, da mit eget hår endnu er ret kort mange steder, men med lidt god vilje, en hårdonut og en masse hårlak (undskyld ozon-lag) lykkedes det! Jeg var også til 25 års fødselsdags med pink tema, og dekorerede mine sorte pumps med skoclips fra H&m (genial opfindelse). Søndag pustede jeg ud på sofaen, og fik en ny computer! Mine forældre har givet mig et forskud på min fødselsdagsgave (jeg fylder år her på søndag), og så har jeg betalt lidt til den selv. Det er en lækker bærbar fra Compaq med Windows 8 (som jeg lige skal vænne mig til), blue tooth, webcam m.m. Det er så rart endelig at eje en bærbar <3

Der er stadig mulighed for at støtte min indsamling til fordel for Kræftens Bekæmpelse. Det kan gøres til og med 15. november, så der er godt og vel en uge tilbage. I morgen kommer jeg endelig online med den førnævnte auktion, hvor der kan bydes på en goodiebag. Goodiebag’en sælges til højeste bud indenfor 5-7 dage, og alle pengene går ubeskåret til min indsamling. Jeg kan løfte sløret for et par af de lækre sponsorgaver, der bl.a. tæller neglelakker herfra og smykker herfra + andre fine sager!

Endelig har jeg lidt flere ting på tapetet, som nok først kommer online i næste uge. Der er bl.a. tale om

Alt dette vil jeg få samlet op på i den/de kommende uge(r), når min fødselsdag er overstået. Den skal fejres det meste af weekenden, og her på torsdag kommer min veninde fra KBH og bor hos os et par dage, så der er computer og internet nedprioriteret :-) Har ikke set hende LÆNGE og glæder mig meget! Men i morgen ses vi lige igen – til en rigtig lækker auktion.

Og for syv sytten, så husk lige min Give Away, hvor du kan vinde en dejlig hue til en lille skøn babysag!

Skriv et svar

