Status på indsamling

I dag sluttede min indsamling til fordel for Knæk Cancer/Kræftens Bekæmpelse. Ink. auktionen som endte mandag aften, har jeg med jeres hjælp derude, fået samlet ialt 550 kr. ind. Jeg ville jo gerne have nået 2500, men lidt har også ret, og jeg er MEGET taknemmelig for hver en krone! En stor TAK til jer der har doneret penge via sms, betalingskort m.v., og en ligeså stor tak til jer der sponsorerede fine ting til min auktion. Set i bakspejlet skulle jeg have været tidligere ude med både indsamling og auktion, og haft det hele klar med det samme TV2 skød Knæk Cancer ugen igang. Det ved jeg så til den anden gang. Alt i alt har det nu føltes rigtig dejligt at kæmpe for og støtte en god sag, og det er bestemt ikke sidste gang, jeg vil gøre dette :-)

2 kommentarer

  1. julierindom · · Svar

    Super initiativ du tog og ja lidt har også ret :-)
    Julie

    1. Og tak fordi du/I var så søde at sponsorere lidt :-) Nu har vi i hvert fald gjort noget, og det er vigtigt! :-)

Skriv et svar

