Julefrokost?

Ja, så begynder det – for nogen er det allerede startet. Jeg taler om de årlige tilbagevendende julefrokoster, hvor man får lov til at stadse sig ud og proppe sig med helt unaturligt meget mad og drikke sig kampstiv i en masse snaps… :-) Min kæreste og jeg skal selv afsted på lørdag, og det bliver med gammeldaws julemad, snaps som opskriften foreskriver det, samt pakkeleg som jeg bare ELSKER (og som også kan gøre mig helt paranoid og stresset, hehe). Hvad tager man på til sådan en julefrokost? Jeg har kjolen i hus (den bordeauxrøde som man kan ane på mine fødselsdagsbilleder), men kunne godt bruge et par sjove og juleprægede accessories. Har været et smut inde på Trendsales.dk og tage et kig, og der er faktisk mange som lige nu sælger især søde øreringe, der forestiller f.eks. klokker og julekugler – se et lille udvalg på billedet ovenover. Sådan et par små kugler til ørene er da meget festligt, og priserne er bestemt noget alle kan være med til – fra 15-45 kr. Haps! God julefrokost til alle jer der skal afsted i de kommende uge, og pas på snaps og kulde!!

Dette indlæg er sponsoreret

2 kommentarer

  1. Den var også fin, den røde kjole… så har du vil også pillet det trælse mærke ud af nakken på den? ;)

    1. Haha :D Ikke endnu, men det kommer til at ske i morgen ;-) Ja, tænker den er ret perfekt til julefrokost! Den du havde på var altså også bare så flot. Vi må lige låne tøj og sko af hinanden en dag, hihi :-)

Skriv et svar

