Pakkekalender x 2

Nu nærmer den sig med hastige skridt – julen, den kære jul! Jeg er – og vil nok altid være – en julens pige, og hvert år glæder jeg mig til december, selvom det (hånden på hjertet) ikke er helt det samme som da man var yngre. Ikke desto mindre skal der i morgen pyntes op i vores lille hjem, og i dag har jeg lagt sidste finger på pakkekalenderen til min kæreste. Jeg har selv fundet og købt hver eneste lille ting, nøjsomt pakket det hele ind med papir og bånd, og arrangeret det i en kurv, hvor der heldigvis var plads til alle 24 gaver. Jeg har sandelig også været så heldig SELV at få en vaskeægte pakkekalender – dog ikke så hjemmeproduceret som den jeg giver ;-) Mine gaver er fra Pieces, der i år (ligesom sidste år vistnok) har lanceret en kalender med 24 gaver til en værdi af i alt 1700 kr, men til en pris af 600,-. Gaverne skulle være “specialpakkede”, så de passer til min størrelse m.m. Er meget spændt på hvad den indeholder! Hvis I også er nysgerrige, kan I følge mig på Instagram (mit navn derinde er LINE_CECILIE85), hvor jeg hver evig eneste dag vi dele et foto af dagens Pieces-pakke med jer.

På lørdag kl. 20.00 slutter Novembers Give Away, og deltagertallet er forholdsvist lavt, så vinderchancerne er gode. Skynd dig ind og deltag på linket til højre. Jeg vender stærkt tilbage til bloggen i weekenden, hvor I kan læse om bl.a. julemarked og test af sjove USB-stik.

Glædelig jul derude!

4 kommentarer

  1. Synes det er genialt at pieces er begyndt med sådan noget :) Glæder mig til at se hvad du får… er det både tøj og nips? )

    1. Synes også det er et fedt tiltag! :-) i butikken fik jeg at vide at det både kan være smykker, tørklæder, strømpebukser, basistoppe… Og nok også sådan noget som små tasker, neglelakke, nøgleringe etc, kunne jeg forestille mig! :-) meget, meget spændene…

  2. ville bare høre hvordan man kan være med når jeg ikke har instagram

    1. Hej Jane :-) bare for at være på den sikre side, så er det ikke en konkurrence, jeg smider bare et billedet op hver dag af dagens pakke :-) jeg tror desværre kun det bliver via Instagram, men måske samler jeg alle billederne på bloggen til slut. :-) Kh Line

Skriv et svar

