November-vinder og julemarked

Vinder_novgiveaway

I aftes kl. 20.00 sluttede Novembers Give Away, og jeg fandt en vinder ved god, gammeldags lodtrækning. Den heldige blev Birna, og jeg sender din adresse til Kirsti, som vil kontakte dig vedr. hvilken hue du kunne tænke dig :-) Tak til alle jer som deltog! I morgen er jeg tilbage med en December Give Away, hvor du som lovet tidligere bl.a. kan vinde en skøn balm fra Lux Beauty.

Pictures6

Og så er det ellers blevet jul. Her 1. søndag i advent vågnede min kæreste og jeg op til snevejr og frostgrader, og i går var jeg på Valdemars Slot (Tåsinge) med min mor, for at se det årlige julemarked med bl.a. julepynt, brugskunst, tøj, mad m.m. Jeg synes ikke markedet var ligeså godt som de to andre gange jeg har været der (2009 og 2010), men det er helt sikkert en “smag og behag”-ting, idet det jo afhænger meget af hvilke slags ting der sælges. I år synes jeg der var lidt for meget bling-bling (voldsomme smykker og delfin-skulpturer f.eks.!), og lidt for lidt julepynt der faldt i god jord hos mig. Men som altid var der pyntet fint op, og det var meget julet; der var hestevogn, boder i staldene, æbleskiver i køkkenet i slotskælderen, live jule-musik m.m. Jeg faldt også over et par enkelte lækre fund; en skøn sweater i onesize og den sødeste kat fra det danske mærke Maileg – med magneter i poterne :-)

markedkøb_collage

I dag skal vi have pyntet op til jul i det lille hjem,  og måske vender jeg tilbage på bloggen senere, såfremt jeg kan finde tiden til det ;-) Vi blogges ved.

Skriv et svar

