I julestemning?

Collage_julepynt

Jeg er så småt ved at komme i julestemning, selvom jeg er lidt alene om det herhjemme :-) Min kæreste kunne godt være lidt mere glad for julen – synes jeg. Men jeg har set det mange gange før hos mænd; min bror, min far osv. Generelt siger julen ikke mænd ret meget! Heldigvis har min kæreste det fint nok med at jeg pynter op, laver dekorationer og synger julesange et par gange om dagen… Hm, okay, den sidste kan I godt strege, for allerede her 4. december er han vist ved at gå amok over mine tonedøve versioner af “Let it snow” og “Højt fra træets grønne top”… ;-)

adventsstage

Collage_troldgren

Men julepynt er der altså kommet op, også en advents”krans” i sidste øjeblik. Det er en metal-lysestage jeg fandt på udsalg i Ikea sidste år, og så har jeg selv sat tal på den og fundet nogle sorte lys. Det er minimalistisk og måske ikke ret julet, men voldsomt nemt! Kalenderlys-dekorationen kommer til live i morgen, også sådan lidt for sent, men bedre sent end aldrig som man siger :-) På billederne ses et udpluk af julepynten i vores hjem, ej at forglemme en ny troldgren fra mine forældres have.

2 kommentarer

  1. Hvor ser det fint ud ;)
    Har du hængt troldgrenen op med dobbeltklæbende tape? hihi haha… sorry ;)

    1. Hah – ja selvfølgelig! ;-) Nej, jeg må skuffe dig, den er hængt op med en vaskeægte krog som den slags foreskriver sig ;-)

Skriv et svar

