USB-gadgets

Pictures7

Jeg blev for noget tid siden kontaktet af USB Shoppen med henblik på, om jeg havde lyst til at teste et produkt for dem. De sælger en masse forskelligt inden for USB-stik, og da jeg netop stod og manglede sådan ét, kom deres tilbud jo som sendt fra himlen :-) Jeg har – som bekendt – for nylig skiftet den gamle computer-kasse ud med en bærbar, og derfor manglede jeg et lille stik, hvorpå jeg kunne overføre de vigtigste ting fra den gamle computer og tage med over til den nye. Ydermere er jeg startet i et såkaldt Aktiv Team hvor vi bruger nogle timer om ugen på jobsøgning og CV-opdatering. Her er det også vældig praktisk med en USB-pind, når man både sidder ved en computer dernede samt hjemme, og arbejder med de samme ting. Derfor har jeg flittigt fået brugt og testet den USB-pind jeg valgte – som tilmed er i et ret sjovt og opsigtsvækkende design. Det er en lille ispind på 2GB, og jeg synes det er hyggeligt, den ikke ser ud som alle andre USB-stik. Den henleder mine tanker på varme sommerdage og en stor Magnum ;-)

Der er et bredt udvalg af USB-stik og andre sjove USB-gadgets hos USB Shoppen, og de forskellige USB-pinde kan rumme fra 2 til 128 GB, så der burde være lidt for enhver smag/behov. Selvom jeg har fyldt diverse billeder og dokumenter på min lille 2GB-pind er der stadig godt med plads, så den kan jeg godt anbefale til folk der måske bare skal bruge en USB-pind til lidt små-lagring af billeder, musik og tekst :-)

Dette indlæg er sponsoreret

2 kommentarer

  1. microcutdk · · Svar

    Ej hvor er de bare mega cool!

    Simone
    microcut.dk

    1. Ja, jeg synes også de er ret fine ;-)

Skriv et svar

