Sne, sygdom og succes

image

Tænker at det må være på høje tid med lidt updates fra mit liv, som det har formet sig de sidste ugers tid. Det har været lidt så som så med indlæg herinde, da jeg som bekendt har ligget underdrejet med en vældig fæl influenza, som nu endelig er ved at slippe sit slimede tag i mig!

Svendborg er ikke gået fri for sne og julestemning, og gud være lovet for dét :-) selvom det hvide udenfor efterhånden er en værre gang dryp og sjap, er mit julehumør intakt, og stortset alle julegaver indkøbt og indPAKKET. Ah.
Oveni har jeg været velsignet med et kreativt overskud og klarsyn, og har i dén grad kastet mig over smykkeproduktionen igen. Jeg har hygget mig meget de sidste mange aftener med nye påhit på papir, der er blevet til sjove, små smykker. Lidt af det har jeg allerede luftet for jer, og der er mere hvor det kommer fra:
Ligeså er de sponsorede indlæg, som jeg heldigvis stadig har mulighed for at dele med jer, fordi der sidder dejlige mennesker derude på den anden side af skærmen, som ønsker at jeg skal teste deres skønne sager, og dele det med jer :-) I kan blandt andet glæde jer til at se en indgående guide i operation slank-mave-på-fem-minutter på bloggen meget snart!

I morgen vender jeg tilbage med en vinder af min Jule Give Away, så husk at tjekke ind efter kl 20.00. Og selvfølgelig også gerne før :-)

Skriv et svar

