Jule-vinder og “ny” butik

Julegiveaway_randomorg

Til aften har jeg været i bio med min mutti og se “Hope Springs” – vi er medlem af det her smarte Biografklub Danmark, hvor vi får billetterne til halv pris. Jeg blev positivt overrasket over filmen, som er en hjertevarm komedie og er både sød og ikke mindst rigtig sjov. Især Tommy Lee Jones gør det godt. Jeg vil bestemt anbefale filmen, men det er ikke sådan en, man absolut bør se i biografen, så det kan godt vente til den er ude på dvd. Efter filmen skyndte jeg mig hjem for at trække en vinder af min Jule Give Away, som sluttede her kl. 20.o0. For første gang tog jeg www.random.org i brug, og gav alle 15 deltagere i konkurrencen et tal mellem 1 og 15. Den heldige blev nr. 9 – EMMA, og der er sendt en mail afsted til dig :-) Tak til alle jer som deltog! Jeg vender stærkt tilbage med endnu en Give Away i januar.

Indtil da kan I jo evt. tjekke mine kreative sysler ud, som jeg netop har sat til salg på min gamle Amio-side. Den er nu frisket op, og opdateret med diverse informationer og nye smykker til fair priser, så kig endelig forbi. Det varmer helt inderst inde hver gang nogen viser interesse for, eller endda køber noget af det jeg har nørklet med, og sat til salg derinde. Det er en dejlig anerkendelse ovenpå alt det lange, omhyggelige – men sjove – arbejde jeg lægger i mine kreative udfoldelser. Du kan besøge bixen på www.bylinececilie.amio.dk

Amio_butik

 

2 kommentarer

  1. Hej har du set den email jeg sendte til dig? ;-)

    1. Hej Emma – ja det har jeg, og præmien er på vej til dig ;-) den er muligvis forsinket pga. julen. KH Line Cecilie

Skriv et svar

