I aften er det (næsten) juleaften…

december collage

Ikke helt – men næsten! Vi nærmer os hastigt kulminationen på december måned, og jeg synes virkelig dagene er gået hurtigt! Det var sgu noget andet da man var barn. Undskyld jeg bander, men det VAR det altså. Jeg synes ikke jeg har lavet andet her i december end at være syg og fremstille smykker (f.eks. er de røde breve på billedet fyldt med bestillinger på de ting jeg laver – jubii!) – sådan i store træk – og lige om lidt er det allerede Lille Juleaften. Min kæreste og jeg skal bruge dagen i køkkenet, hvor den står på fælles kagebagning og hjemmelavet konfekt. Uhm. Jeg er lidt spændt på det, for jeg er virkelig en kegle til at bage (og i det hele taget lave mad, bortset fra nogle enkelte, få sikre retter), men jeg må jo sætte min lid til manden.

Juleaften skal jeg, som altid, fejre hos mine forældre. Min mor arbejder hver anden juleaften, og har vagten i år, så indtil hun kommer hjem ved 23-tiden, er det bare min far, min bror og jeg med en masse mad, julemusik og spil. Det plejer at være hyggeligt, så det bliver det helt sikkert også i år :-) I juledagene har jeg ingen særlige planer. Jeg skal nok nyde lidt mad med familien d. 26., men ellers er vi ikke den der store familie som skal nå rundt til alle mulige onkler og tanter i hele landet mellem jul og nytår. Det passer mig ganske fint.

Nytår er endnu et stort spørgsmålstegn, men jeg regner med det bliver i Kerteminde hos nogle af min kærestes venner. Jeg har ikke de store forventninger til nytår, som på en eller anden måde ofte ender i lidt skuffelse, så i år tager jeg det bare som det kommer.

Opdateret for nylig3

Til slut vil jeg fremvise de seneste smykker jeg har puslet med, og som både er til salg i min Amio Butik og på min Trendsales profil. Du er meget velkommen til at kigge forbi :-)

Ses vi ikke på bloggen inden (hvad jeg tror vi gør – men hvis nu ikke), så ønskes I alle sammen en rigtig, rigtig glædelig jul!

Skriv et svar

