At stå fast når isen er glat

faktiskpraktiskstreetgrab

For noget tid siden blev jeg kontaktet af folkene bag den sjove og meget nyttige onlineshop, Faktisk Praktisk, med henblik på om jeg ville teste et par produkter for dem. Efter at have kigget udvalget igennem for at finde noget der kunne være relevant for både bloggen/jer derude og jeg selv, takkede jeg pænt ja!

Udvalget derinde er forholdsvis stort og sjovt, og der er praktiske løsningsmuligheder til alverdens (u)mulige problemer. Jeg bestilte bl.a. et par streetgrabs her til den kolde og GLATTE tid, da jeg kender min balance så udmærket, at jeg med 99% sikkerhed vil komme til at falde i løbet af vinteren. Desuden er træværket/trappen uden for vores lejlighed utrolig glat på de våde dage, hele året rundt.

Jeg er meget tilfreds med produktet, som er dobbeltsidet med en keramisk, groft sandpapirslignende overflade på forfoden, lette at anvende og desuden fås i to str. – 36-41 og 42-46. De er ret diskrete, især på sorte støvler, og man STÅR FAST. De er meget nemme at sætte på støvlen og tage af igen, så man behøver ikke gå rundt med dem hele dagen på f.eks. job, men kan nøjes med at tage dem på når man skal ud. Lige nu er de på tilbud til 99 kr., og jeg vil vurdere at de er pengene værd, især hvis man har tendens til at glide lidt rundt i det kolde vejr ;-)

Jeg har én ting mere i ærmet fra Faktisk Praktisk, som ryger på bloggen snarest! I morgen kan I læse lidt om min nytårsaften.

Dette indlæg er sponsoreret

3 kommentarer

  1. Hvordan tror du, de vil fungere under løbesko? :)

    1. Uh, umiddelbart vil jeg faktisk tro det kunne fungere. Men måske også en smule farligt hvis man i kampens hede pludselig sidder fast :-/ Men tror jeg vil anbefale at teste det! Godt nytår Stina :-)

  2. […] har tidligere delt et produkt med jer, som jeg fik lov at teste for Faktisk Praktisk, og her kommer så endnu ét. Jeg fik nemlig […]

Skriv et svar

