En meget fornem gave

pudecollage

Som I måske husker, havde jeg fødselsdag tilbage i november. Siden da har jeg haft en gave til gode fra en af mine veninder – Linda – som havde besluttet sig for at give mig noget personligt og hjemmelavet, der godt kunne trække lidt ud. Det gjorde mig jo vældig nysgerrig! I lørdags mødtes vi på en café og hyggede, inden vi tog på kunstudstilling (som I kan læse mere om i et kommende indlæg), og hun havde min gave med. Og hvilken gave :-) Jeg blev selvsagt MEGET glad, og faktisk så rørt, at jeg fik tårer i øjnene. Jeg synes simpelthen det er en fantastisk gave, som altid vil minde mig om hvor mange skønne piger jeg kender, hvilken dejlig kæreste jeg har, samt ej at forglemme mine søde dyr.

Jeg kan slet ikke holde op med at kigge på den, og den bringer store smil frem på læben, og sætter en masse minder i gang. Linda har, så vidt jeg forstår, selv designet stoffet via en bestemt hjemmeside, fået det hjem, klippet det til, og syet puden. Den ser SUPER professionelt ud med lynlås og eget mærke, og ligner noget der kan købes i en fin boligbutik. Jeg er meget imponeret, og stolt over hun har gidet bruge sin tid og kreativitet på sådan en fin gave til mig.

Tak, Linda! <3

7 kommentarer

  1. Den er så fed, sikke en fantastisk gave… Og en ære at være på den ;) Linda er sgu sød – og kreativ… Må lige have fat i den hjemmeside der ;)

    1. Jeg kan kun give dig ret i det hele :-) hjemmesiden skulle gerne stå i Lindas kommentar til indlægget her.

  2. <3 Dejligt at den kunne bruges og det er helt rigtigt forstået :)
    Siden jeg bestilte stoffet fra hedder spoonflower – google det ;)

  3. […] nemlig Instagram billeder. Hvoraf den ene skulle være en gave til min veninde (den kan du se lige her), selvfølgelig med hendes billeder på. Købte så inderpuder fra H&M, en i 50×50 og en i […]

  4. Hvor er den bare fantastisk!! Er ret misundelig….

    1. Du må igang med symaskinen ;-) jeg tror dog også de kan bestilles færdige et eller andet sted på nettet :-)

Skriv et svar

