Skab selv!

Sak_collage

For et par uger siden var Linda og jeg på det lokale kunstmuseum, SAK, hvor de åbnede en ny “udstilling”. Den handler om selv at tage aktivt del i at skabe kunst – og det gjorde vi så. Det blev til en fin, lille kat, som Linda dog har det meste af æren for :-) Det var en rigtig hyggelig dag – vi startede ud med lidt mad på en café, gik derefter i et par butikker, og sluttede så af med kreativt besøg på kunstmuseet.

Der er temmelig stillestående på bloggen de her dage. Det skyldes min virksomhedspraktik, som foregår på en dyreklinik, og det tager både en masse tid og energi, dog på den gode måde. Fra på mandag går jeg en time op i tid hver dag, hvilket jeg både er ret spændt på, men også glæder mig meget til. Det er simpelthen sådan et dejligt og spændende sted at være, og jeg håber jeg kan få praktikken forlænget med lidt mere end de fire uger, jeg oprindeligt er sat til. Skal nok holde jer opdateret ;-)

I dag er det dejlig, afslappende søndag, som egentlig skulle være brugt på indretning af soveværelse, men både min kæreste og jeg er så trætte ovenpå ugens slid og slæb, at vi har valgt at udsætte det lidt endnu. I stedet har vi fået handlet ind til den kommende uge, og jeg har fået lavet en masse af de smykkebestillinger jeg har fået ind de sidste dage. Senere skal vi spise lækre bøffer til nervepirrende håndboldkamp!

Go’ søndag alle sammen :-)

Skriv et svar

