Én af de der dage

image

Det har været én af de dage, I ved… Hvor tingene bare ikke rigtig har villet som jeg synes. Regnvejr og gråt i gråt, nærmest nonstop, halvsløj med træls mave, stress på arbejdet, træt og ømt hoved, ingen energi til madlavning eller andet husligt – og så videre! Det føles lidt som om verden er imod dig, og tærsklen er lidt lavere. En rigtig off-day. Heldigvis også med lidt lyspunkter, f.eks. fem Paradise-afsnit og pizzasnegle med sød veninde, og månedens Goodiebox leveret med posten. Jotak, den slags forkælelse kunne jeg godt lige bruge :-)

Collagen foroven er lidt lyspunkter fra de seneste dage, for livet er jo faktisk slet ikke spor skidt lige pt, og i dag var forhåbentlig bare en skidt dag på dén tid af måneden – I ved nok!

På billederne ses weekendens overvældende bestillingsarbejde på smykker, min søde kæreste som laver tunsalat, den lækre nye Goodiebox (hvis indhold I kan læse mere om på bloggen fredag), sjove dutter til hundenes fusser (så de ikke generes af f.eks. is og salt her om vinteren), krydsord som altid kan redde min overanalyserende og hårdtarbejdende(!) hjerne og selvfølgelig min dejlige kat – en evig kilde til smil og kærlighed.

Jeg håber jeres onsdag har været mere opmuntrende end min. Nu vil jeg snuppe mig en god, lang nats søvn, og starte på en frisk i morgen tidlig. Natter :-)

Skriv et svar

