Goodiebox januar 2013 – i ny indpakning

Pictures14

Januars goodiebox modtog jeg i onsdags, og den kom i ny, lækker æske og med temaet “Naturlig Skønhed”. Holistisk, miljøvenligt, økologisk, og rent er nøgleordene der beskriver denne box, og det falder lige i min smag – bortset fra teen, den kan min kæreste få ;-) (jeg har aldrig været tilhænger af varm drikkelse). Boxen indeholdt følgende lækkerier:

  • Oriflame Ecobeauty Smoothing Day (dagcreme)
  • Decubal Ecological Body Lotion (fullsize produkt)
  • John Masters Organic Firming Eye Gel (øjencreme-prøve)
  • Matas Natur håndcreme
  • Philip Martins Body Shower Juice
  • Mádara Sun Flower Tinting Fluid (makeupcreme-prøve)
  • Yogi Tea Ginger
  • Naturlig (snack/energibar)

Her er godt med forkælelse til vinterens grå og triste dage, og det er dejligt at man kan fylde sig med alle boxens produkter og samtidig have helt ren samvittighed. Skulle du have lyst til at læse mere om konceptet Goodiebox, og måske hoppe med på vognen, kan du gøre det her. Jeg skal for en god ordens skyld huske og nævne, at nogle tilmeldte har haft problemer med levering af boxen – det er dog (7-9-13) aldrig sket for mig i de 5 måneder jeg har været meldt til. Min box er altid kommet til rette tid uden nogen form for problemer :-)

2 kommentarer

  1. Den håndcreme der har jeg kigget lidt på, du må sige til om den er et hit ;)

    1. Det skal jeg nok :-) Lige nu er jeg ved at bruge en anden op – som jeg har fra Jim Lyngvilds nye mærke, Raunsborg – den er også rigtig god. :-)

Skriv et svar

