Better late than never

Uha. En hel del tid siden jeg sidst har smidt et indlæg ud til jer. Jeg beklager! Den sidste tid har haft så meget fart på, at jeg knap nok nåede at opdage januar (men det er nok kun godt, da det plejer at være en vældig kedelig måned), og nu er vi allerede halvvejs i februar. Min knap 5 ugers virksomhedspraktik hos en lokal dyreklinik er nu – desværre – slut, og jeg går atter ledig, med tanker om hvorvidt jeg skal give mig i kast med endnu en gang at søge fleksjobs (som ikke rigtig findes) eller starte på en uddannelse såfremt jeg vil kunne tage én over længere tid. Alt dette er nok noget nærmere en beslutning om et par uger, og efter jeg har snakket med min sagsbehandler.

Lige nu fokuserer jeg på at komme ind i mit kreative “flow” igen, hvilket både rummer bloggen og smykkerne, og så er der nogle venindedates jeg endelig har tid og overskud til. Hjemmet ligner efterhånden et bombet lokum, men det håber jeg også manden og jeg har energi til at tage os af inden for den nærmeste fremtid… ;-)

Pictures15

De seneste dage har i øvrigt budt på

  • fødselsdagshurlumhej hos skøn veninde
  • lækker mad (blandt andet tilberedt i orange IKEA retro-gryde)
  • katte-tid
  • investering i nyt til min Simpsons-samling
  • masser af krydsord
  • blomster fra manden
  • teenage-hud i form af diverse bumser… og behandling dertil; mirakelkuren Clindoxyl!

Jeg glæder mig til igen at blogge for jer lidt mere regelmæssigt, og som jeg skrev på bloggens facebook-side for nogle dage siden, så har jeg lidt forskelligt på tapetet til jer. Indtil da vil jeg ønske jer en fantastisk dejlig Valentins Dag – om I fejrer den eller ej, skal I have et stort <3 fra mig, for I er de sødeste læsere!

 

Skriv et svar

