As time goes by

image

Den sidste lille uge har været ganske begivenhedsrig, på trods af at jeg jo pt går ledig. Jeg har døjet lidt med at finde overskuddet, og springer let og elegant til diverse overspringshandlinger, men jeg synes faktisk det er som om, underskuddet stille er ved at bevæge sig væk fra mig nu her.

Valentinsdag er normalt ikke noget jeg går voldsomt op i, men jeg købte alligevel lidt lækkerier til min kæreste og skrev nogle søde ord. Til gengæld overraskede han mig med flotte, røde roser, chokolade og hjemmelavet kort i kaffefilter! Jeg blev ganske rørt må jeg sige :-) romantik er ikke hans store force normalt. Weekenden bød blandt andet på venindehygge (og Underberg), og de sidste par dage har været brugt på lidt tiltrængt shopping (af den budgetvenlige slags dog) samt fejring af min og mandens 1 årsdag. Vi smuttede i bio og fik endelig set Hobitten som til fulde levede op til mine forventninger, og rundede af med en virkelig lækker middag på den lokale restaurant Svendborgsund.

Ellers har jeg haft mig en hattedag, hilst på baggårdskatten, prøvet at leve lidt sundt… Og været ret aktiv på Facebook. Men det er der jo intet nyt i ;-)

Skriv et svar

