New In – på budget

Pictures16

I går trissede jeg en tur ned i byens butikker for første gang længe. Har hverken haft lyst (eller råd) til at shoppe i ret lang tid, så pludselig synes jeg det var vældig tiltrængt! ;-) Jeg var heldig og fandt nogle rigtig lækre sager til billige penge.

  • Skøn fingerring fra H&m til 40,-
  • Kopper og sæbedispenser med seje prints fra Tiger, ialt 60,-
  • Æggebægre, flødekande og lille skål fra Normann Copenhagens lækre Mormor-stel, som i Inspiration var sat ned til halv pris, dvs. ialt 200,-

Bogen fik jeg med posten i dag, og den gav jeg ialt 160 kr. for (inkl. porto). Den er indbundet og med ny forside fra filmen, og jeg bestilte den efter vores bio-tur i tirsdags, hvor vi var inde og se Hobitten. Filmen har som bekendt delt bogen op i 3 dele, og jeg er simpelthen så nysgerrig efter at læse hvad der mere sker, så jeg røg direkte hjem og bestilte bogen på nettet. Jeg medvirkede godt nok i en musical opsætning af eventyret som yngre, men husker kun i få, store træk hvad der kommer til at ske. Så nu er weekendens underholdning sikret ;-)

Som I måske har bemærket, har jeg kreeret en ny header, samt tilføjet nogle flere sider i menuen øverst. Det har længe været på trapperne, men er først blevet færdigt i dag. Snarest kommer “Butik” også op og køre, så du nemmere kan finde og købe mine smykker samt de ting jeg har til salg på Trendsales.

I ønskes alle en überskøn weekend herfra! :-*

9 kommentarer

  1. Ej fede ting du har fundt dig der (: Hobbitten er rigtig god som film (:

    1. Jeg er også meget tilfreds ;-) filmen var bare super god – og det tror jeg også bogen er! :-)

  2. Ja, Hobitten er også god som bog – bedre vil jeg faktisk tro. Filmen er nu ganske okay lavet ud fra hvad jeg pt. har set, selvom den ikke kan holde sig heeelt til historien, hvis den skal kunne strækkes nok (jeg er ret så sikker på de har føjet på, men min hukommelse er selvfølgelig heller ikke fantastisk) ^^”

    1. Jeg tror du har ganske ret! Ofte udelades jo meget fra bogen, når den skal gengives på film eller teater. :-)

  3. idawestphall · · Svar

    Sikke nogle pæne ting :) Jeg kan rigtig godt lide det fra Normann :)

    1. Tak for din søde kommentar Ida :-) jeg er også bare helt vild med stellet, og har haft kig på det LÆNGE ;-)

  4. Ville virkelig også gerne have den bog, kunne være man snart skulle købe den :P

    1. Do it ;-) på nettet fåes den jo i alle mulige udgaver til både meget få penge, samt dem der koster lidt mere… :-)

  5. Hahaha, ja jeg ved godt hvad du mener haha ;) *sjovt*
    Ja kan også rigtig godt lide at læse sådan nogle lister, man lærer folk på en lidt anden måde ;)

Skriv et svar

