Weekendkøb

zalando_kjoler

Her i weekenden har jeg for første gang gjort brug af Zalando – hellere sent end aldrig som man siger :-) Jeg valgte deres fakturaservice som betalingsmulighed, hvilket vil sige jeg først betaler for varerne når jeg har fået dem, og dermed kan nå at sende dem tilbage inden, såfremt de ikke skulle passe mig. Det er omkostningsfrit, da man hverken betaler for porto eller retur hos Zalando, og det er jo temmelig genialt.

Jeg satte mig for kun at snuse rundt i deres outlet/udsalgs-afdeling for det ikke skulle løbe helt løbsk(!), og fandt to skønne kjoler – en sort fra Vila til fest (sat ned til 179,-) og en mørkeblå fra mint&berry som er lidt hverdagsagtig (sat ned til 199,-). Jeg elsker, at de begge har et temmelig klassisk udtryk, og kan styles med alt muligt spændende. Desuden er begge kjoler nedringede på ryggen, hvilket jeg personligt er lidt af en sucker for! Jeg har kun fået positive indtryk af Zalando, og dem jeg kender som har handlet der, har også kun godt at sige. Så jeg glæder mig til at modtage mine fund!

Jeg håber I alle sammen har haft en rigtig lækker weekend. Husk, at vi stadig skal op på 250 likes/synes godt på facebooksiden, før jeg udskriver næste Give Away! I skrivende stund mangler der 15-16 stykker, så skynd dig ind og tryk “synes godt om”, og del siden med dit netværk. Det ville gøre mig vældig glad :-) Vi blogges ved i morgen, skønne mennesker.

Skriv et svar

