Syge-shopping

Pictures20-002

Det er vist ingen hemmelighed at Danmark de sidste måneder har været ramt af intensive influenza-virusser, og nu er turen også kommet til mig. Jeg har været super ynkelig hele dagen og hovedsageligt ligget i sengen under en dyne. Min krop gør ondt overalt, min hals er øm og fyldt med slim, som jeg med jævne mellemrum forsøger at hoste op. Jeg er varm, så er jeg koldt, og appetitten er nærmest udeblivende. Ægte influenza ! Så er det jo, at man må glæde sig over de små, gode ting – som at man f.eks. har influenza i en tidsalder der gør det muligt at lave en masse yndlingsting, selvom man er bundet til sengen. Her taler jeg blandt andet om onlineshopping!

Jeg har egentlig aldrig været den store sølvpige – guldsmykker, eller dem der ligner i hvert fald, er mere mig. Men jeg overvejer efterhånden at anskaffe mig min første rigtige halskæde i sølvlook, og hvilken én – for den skal gerne være i stil med den jeg har vist på billedet ovenover. Alle tre dele er fra Trendsales, hvor der findes et hav af secondhand smykker, helt nye smykker og smykker fra folks egne, små designs/produktioner.

Forhåbentlig er jeg mere frisk i morgen, så jeg kan få ordnet en praktisk ting eller to herhjemme. Weekenden er fyldt med planer, nogle har vi måtte aflyse pga. influenzaen, men jeg krydser fingre for, at mit helbred når bedre tider om et par dage – det er jo trods alt BARE influenza… heldigvis :-)

Dette indlæg er delvist sponsoreret

Skriv et svar

