FORÅRS GIVE AWAY

DSC_1288

Langt om længe er jeg klar med den ventede/lovede Give Away til jer kære læsere. I har været så søde til at like og dele, så nu vil jeg gerne forkæle jer lidt! Jeg har sammensat min helt egen æske med lækre sager, og den indeholder flg.:

  • Yogi Tea (ingefær, økologisk)
  • Decubal Body Lotion 200 ml (økologisk)
  • Prøve på Derma Body Lotion Woman
  • Tre-pak neglelakker fra Pieces
  • Magnet-neglelak fra Pieces
  • EasySun selvbruner serviet
  • Terracotta Pudder fra Oriflame (Natural Bronze)

Krav for deltagelse er ganske simple. Like/synes godt om bloggens Facebook-side, og smid en kommentar til indlægget her med navn og e-mail. Du er også meget velkommen til at like/synes godt om bloggen på Bloglovin‘ :-) Jeg trækker en vinder søndag d. 31. marts om aftenen. Jeg håber I vil deltage! :-)

Rigtig glædeligt forår.

89 kommentarer

  1. Gitte Seloy · · Svar

    Fine forårs-sager!
    Liker & følger & håber & drømmer. <3

  2. super lækker giveaway
    deler samt håber lykken bringer mig held <3

  3. Heidisofie · · Svar

    Det kunne da været lækkert, efter den fødsel jeg lige har været igennem. :)

  4. Hov, nu forsvandt min kommentar! Men kan man godt deltage, selvom man ikke bor i Danmark? Ellers hvis jeg skulle være så heldig at vinde, kan den nok godt vente på mig derhjemme til jeg kommer hjem til sommer :) Jeg deltage i hvert fald!

  5. Birna Lambaa · · Svar

    virkelig en lækker giveaway!! :)
    Jeg følger begge steder i forvejen :)

  6. Malene Grove · · Svar

    Lækre sager <3
    Følger begge steder.

  7. Hanne Kjærgård · · Svar

    Lækker giveaway deltager gerne MVH: Hanne Kjærgård

  8. Det er virkelig altid nogle lækre ting, du finder til give aways. Jeg ville i hvert fald ikke have noget i mod at vinde det :)

  9. Pia Hansen · · Svar

    whauuuuuu hvor er der meget lækkert, hvor ville det være fantastisk at blive forkælet med alle de skønne produkter, så kunne jeg jo komme til at se helt sommerlækker ud igen <3

  10. ih det ville være skønt med lidt forårs-forkælelse :)

  11. Dorte Slouborg · · Svar

    Lækre sager! :)

  12. sara r · · Svar

    Lækre præmier :)

  13. Irene Veje · · Svar

    Uhhh det ser SÅ dejligt ud. Den vil jeg gerne vinde! :)

  14. Anette Dahl Povlsen · · Svar

    Lækre sager, håber selvfølgelig det bliver mig der vinder den skønne præmie :-)

  15. julierindom · · Svar

    Vil meget gerne deltage ;)
    Julie

  16. Rigtig lækker give away

  17. Camilla Brinch · · Svar

    *** Lækker giveaway *** Krydser fingre :)

  18. ღ✯ღ Hold nu op nogle lækre sager uha jeg deltager ihvertfald meget gerne ღ✯ღ
    Er fan på facebook hvor jeg lige om snart smutter ind og deler din fine Give Away
    Kærligst Karin C

  19. Laila Dupont · · Svar

    Uuuuuh nice præmie, håber at være heldig :)

  20. Maria Seidelin · · Svar

    Ihhh en lækker forkælelsespakke <3 Deler da lige på FB så endnu flere kan opdage din inspirerende blog. Følger dig allerede, med har da lige smidt et loke på Bloglovin' <3
    Kh Maria

  21. Lisa Mandrup Hansen · · Svar

    Super skøn giveaway, med masser af lækre produkter i! <3 Krydser fingre ;-)

    God weekend!

    Mvh Lisa H (l_mandrup@hotmail.com)

  22. Wauw – sikke lækkerier – deltager MEGET gerne.
    ★ Jeg deler med det vuns ★

  23. Gitte Frigaard Nielsen · · Svar

    Vil elske at være med <3

  24. Annesofie kjeller Larsen · · Svar

    Wauw!!! Skønne tøse-forkælelses sager! Jeg deler med tøser E på fb og krydser for lidt held:) er fast læser:)

    Mvh.

    Annesofie

  25. Mia Vildbrad · · Svar

    Smider straks mit lod i puljen ♥♥♥

    Knus fra Mia

  26. Christina Thomsen · · Svar

    Følger både på bloglovin, face og insta så er dækker helt ind ;-)

  27. Jeg følger dig på Facebook og det der bloglovin og elsker din blog :) lise lorenzen dytbat@gmail.com

  28. Jeg følger dig både på facebook og bloglovin :-)

    Mia
    miasunivers@hotmail.com

  29. Deltager straks og krydser fingre!

    xoxo,
    Sam Conradsen
    samconradsen@live.dk

  30. Ih en lækker giveaway. Krydser tær og fingre!

  31. Mette K · · Svar

    Jeg er med. Lækre sager :-)

  32. arrica · · Svar

    Ih hvor dejligt! Vil meget gerne være med. :D
    fashionfactory.bloggersdelight.dk
    emily.rasmussen@live.dk

  33. Lækkert gave!
    Julie

  34. Ser alt for lækkert ud!

    Trine

  35. Sofie P · · Svar

    Sikke en lækker giveaway, det må jeg sige! Jeg deltager og krydser alle mine fingre! Held og lykke til alle og min mail er: Sofiespio@hotmail.com. Kærlig hilsen Sofie

  36. Lækkert! Jeg er med :-)

  37. Maria Møller · · Svar

    Dejlig giveaway!
    Hilsen Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

  38. Stinna Svendsen · · Svar

    Lækker giveaway!

    stinna011@hotmail.com

    -Stinna Svendsen

  39. Det ser spændende ud, og sikke dejlig præmie :)

  40. Pia Damgaard · · Svar

    Wow nogle lækre sager…
    Jeg følger med både på bloglovin og på facebook :-)

  41. ciciliabonde · · Svar

    Cicilia Bonde
    Ciciliabonde@hotmail.com
    Super fed giveaway
    P.S. Det er ikke en magnet neglelak fra Pieces, men en fra Magnetic :)

  42. BE’OM BE’OM BE’OM!

    jeg krydser da helt klart fingre!!

  43. En lækker pakke du har sammensat der :)

  44. Nej hvor er det lækkert :)!

  45. Jeg vil gerne være med, for jeg har spottet at det en gave fyldt med skønne ting!!!! endda nogle ynglingsting!!!

  46. Kathrine Hansen · · Svar

    Sikke nogle lækre sager!
    Jeg vil meget gerne deltage:
    Kathrine0909@gmail.com

    mvh. Kathrine

  47. Fantastisk give-away, jeg følger gerne! :)

    tenna_schaltz@yahoo.dk
    tenaltz.blogspot.dk

  48. Seline · · Svar

    selinedam@hotmail.com

    Deltager :-)

  49. Jannie · · Svar

    Super lækker give-away! Ville jeg gerne gerne vinde.

  50. Dejlig giveaway – følger dig begge steder. :)

    – Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/
    viploh@msn.com

  51. Jeg håber at det er i orden jeg kun følger på bloglovin!
    Håber på at vinde den lækre goodiebag :D

    1. Hej Anna :-) kravet er egentlig, at man skal følge på Facebook, og det skal jo være lige ret for alle. Er det fordi du ikke har en Facebook profil, eller? Kh Line Cecilie :-)

  52. Der er liket, så jeg krydser fingre:)

  53. Så, virkelig lækker giveaway. :)

  54. victoriashverdagblog · · Svar

    Så er der liket. :)
    victoriahjemmefra@yahoo.dk

  55. Lækker giveaway!
    Håber også du har lyst til at være med i min giveaway (http://vinterfryd.dk/en-ny-laekker-giveaway/)
    Hilsen Vinterfryd.dk (mvinter@vinterfryd.dk)

  56. Sikke en fin giveaway, jeg krydser mine fingre! Facebok-siden er selvfølgelig også liket ;-)

  57. Er gjort :)
    Håber virkelig jeg vinder :)

  58. Susie Rasmussen · · Svar

    Jeg er game på en lækker om gang selv sammensat goodie box :)

  59. Mette Laursen · · Svar

    Lækre sager! Perfekt til foråret… :)

  60. Lækre sager jeg godt kunne bruge! :D <3

    Sanne Schmidt

    sanne64267@hotmail.com

  61. Rikke Bisgård Sørensen · · Svar

    Skønne sager :) Jeg deltager meget gerne :)

  62. kjerstine larsen · · Svar

    lækker præmie :-)

  63. Eva Vejlstrup · · Svar

    Sikken en skøn pakke med lækkerier :) jeg krydser fingre nu // god påske og tak for en spændende side både på blog og face

  64. Heidisofie · · Svar

    Gad goooooodt!!! :) lidt selv forkælelse til efter min hårde fødsel af datteren.

  65. Marlene Høj · · Svar

    Lækkerier! Følger nu bloggens fb-side :)

  66. Liker allerede :)
    Feed konkurrence!

  67. Kirsten Aakerman · · Svar

    Lækker giveaway

  68. marne jensen · · Svar

    gief :P

  69. Stine Juul Pedersen · · Svar

    Rigtig fin blog og ikke mindst facebookside!:-) Følger meget med på dine smykker, synes de er super flotte :-)

  70. Lone Gyberg · · Svar

    Vinder grne

  71. Mia Vildbrad · · Svar

    Smider naturligvis et lod i puljen og ønsker alle en god påske ♥♥♥

  72. Dorte Slouborg · · Svar

    Lækker præmie!

  73. Gitte Seloy · · Svar

    Liker & følger. :)

    Go’ Påske

  74. Maria Seidelin · · Svar

    Årrhhhh total forkælelsespræmie <3 Følger allerede – men har smidt et like <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

  75. Pia Rotbøl · · Svar

    Lækker give away, en perfekt forsinket fødselsdagsgave, jeg har nemlig fødselsdag den 30;)

  76. Cecilie · · Svar

    Jeg er med

  77. Mia Ekholm Andersen · · Svar

    Hold kæft en lækker giveaway, har liket og deltager selvfølgelig!!

  78. jeg er med!

  79. jeg er med!!!

  80. Camilla · · Svar

    Har liket siden nu. :)

  81. Jeg er med

  82. Jeg er med :-) må bare vinde

  83. Arhh kan lige nå at være med:-D
    Jeg følger på FB.
    Go (rest) påske!

  84. Birna Lambaa · · Svar

    Jeg følger begge steder i forvejen :)
    Krydse fingre!! ;)

Skriv et svar

