Det er lykke!

image

Lykke er

…at bo i et land med skiftende årstider (selvom jeg havde håbet på forår, har jeg stadig en svaghed for det smukke og hyggelige i snevejr)

…når manden ganske impulsiv bikser en omgang pandekager sammen med et strej af vanilje, og man får lov at spise alle dem man vil

…chokolade og opdatering af blog på én og samme tid!

…glæden ved at iagttage mine fantastiske dyr og komme tættere på at forstå dem

…at få et gammelt arkivskab med jalousilåge foræret helt gratis, finde plads til det, klargøre og pusle om det, og i sidste ende bruge det til lige netop dét det er allerbedst til – struktureret opbevaring af rod :-)

5 kommentarer

  1. Lyder som i hygger jer!

    1. Det gør vi :-) i hvert fald så snart vi har tiden og overskuddet til det. Min kæreste arbejder meget, så det er med at finde en balance! :-)

  2. Svar på blog: Det er simpelthen så træls at være syg, men jeg tror heldigvis jeg er i bedring! Mit medicin er mod mit socialangst, det er rigtig træls at man får det så dårligt af at glemme sådan noget :D Og siger mange tak!

    1. Så er det nok noget af det samme medicin man får – og ja, det får man da altså virkelig fysisk skidt af at glemme ;-) Heh. Meget upraktisk, men også smart egentlig. Det gør i hvert fald at jeg husker de piller mere, end jeg gør med mange andre.

    2. Og der skulle stå – noget af det samme medicin VI får* ;-)

Skriv et svar

