Kært barn…

…har mange navne! Jumpsuit, playsuit, onepiece, buksedragt, heldragt. Jeg har i mange år været ret glad for disse. Jeg tror jeg i skrivende stund ejer seks slags, og jeg har haft mange flere i tidens løb, som dog er røget på Trendsales. Pt har jeg kun ét suit i hel figur, resten er med korte ben. Og det jeg har med lange ben er meget ud-i-ét-agtigt – ikke noget der huer min kæreste specielt meget ;-) jeg har længe savnet et elegant jumpsuit som kan bruges ved festlige lejligheder, og hos Nelly fandt jeg endelig det jeg søgte – håber jeg! På billederne ser det smukt ud; sort, stropløst, skåret i taljen og med både blonder og flæser, uden det tager overhånd. Det var sat ned til 175 kr, så jeg skyndte mig at bestille det hjem. Jeg er meget spændt på at få det prøvet, idet jeg sommetider synes ens bagdel kan få en mærkelig, lang form i sådan en dragt, hvis ikke man finder det helt rette ;-)

image

Hvad er din mening om dette modefænomen? Er det alt for firser til dig, eller ejer du selv op til flere? Er du mest til den afslappede model, eller kan du også finde på at hoppe i en festlig dragt?

5 kommentarer

  1. Det er ikke lige noget for mig, det ville heller ikke klæde mig. Jeg kan bedre lide den du har fundet der end nogle af de andre slags jeg har set komme på mode nu her

    1. Der er virkelig også mange forskellige slags udformninger på de dragter… :-) jeg synes fx de ret populære jogging-heldragter er forfærdelig grimme. Behagelige måske, men VIRKELIG gyselige ;-)

      1. Jep, helt enig!

  2. lindaeg · · Svar

    Haha” Du har så ret i det med bagdelen, synes altid jeg ser underlig ud i sådan nogle, men synes de er så fede :) Har faktisk kun én.

    1. :-D Ja, og jeg frygter altså lidt at det er det samme med dette jeg lige har bestilt, men nu må vi se, når det får frem og jeg får prøvet ;-)

Skriv et svar

