Dyr er skønne!

Vild med dyr 2013

Hvilken dejlig dag det har været! Har glædet mig et helt år, siden jeg sidst var til “Vild med”-messe i Fredericia. I år fik jeg lokket min mor med, og jeg tror også hun var ganske begejstret. Igen i år bugnede det med masser af fine stande – både for hunde, katte, gnavere, heste, krybdyr etc. Der var stor katteudstilling, hundeudstilling og opvisning i kaninhop!! Desuden også opvisning med hunde der kunne fine tricks, samt foredrag med bl.a. Sebastian Klein. Poul Thomsen rendte jeg endda også ind i ;-) (jamen altså!) Jeg købte ikke så meget med hjem, bortset fra en god portion kalkpulver til skægagamerne. Allermest nød jeg bare at gå rundt og kigge på de mange forskellige dyr og hilse på de af dem, der ville snakke. Jeg tog en masse billeder, men har sorteret lidt i dem, så det kun er de bedste der er kommet med på collagen. Der var simpelthen så mange katte, hunde, slanger, fugle m.m. at der langtfra ville være plads til at vise dem alle!

Udover alle de skønne dyr, bugnede messen også med en masse gode tilbud på foder og tilbehør til diverse dyrearter. Messen har desuden en afdeling med have/udeliv, som vi dog ikke var inde og kigge på. Der er åbent igen i morgen fra 10-17, så hvis du har en kedelig søndag i sigte uden planer, skulle du unde dig selv en tur til Fredericia. Alle de fantastiske dyr giver lige et skud ekstra energi!

4 kommentarer

  1. Det var nemlig en super hyggelig messe :) Købte dog heller ikke noget, men man føler alligevel man har fået en masse med hjem… bare i form af oplevelser og indtryk i stedet :)

    1. Hvor har du ret :-) når indgangen er betalt, synes jeg helt automatisk man får det man har betalt for, uden nødvendigvis at skulle bruge penge derinde på alt muligt andet. Sidste år kom jeg dog hjem med lidt flere sager. Jeg hapsede heller ikke gratis vareprøver i år, men det er mest fordi Sif får det der gigtfoder, og helst ikke skal have andet :-)

  2. Nej, så skal man også passe på ikke at komme med for meget forskelligt foder til dem, Pax havde dog i forvejen fået en gratis prøve på best friends nye foder, men han bryder sig ikke rigtig om det og forsøger at grave det ned eller dække det til, så de ville jeg ikke have mere af :)

    1. Nej… Indimellem er det bare bedst at holde sig til det sikre valg :-) de små kattemavser har vist heller ikke godt af alt for ofte at prøve nyt foder. Det er noget med at de skal vænnes til det gradvist hver gang, så har man fundet noget godt der virker, er det vist ligeså godt bare at holde sig til dét :-)

Skriv et svar

