5 kommentarer

  1. Heidisofie · · Svar

    Jeg eeelsker de sorte!! Kan man evt. Bestille et par?! ;)

    1. Hej HeidiSofie :-) tak for din søde kommentar! Ørestikkerne sættes til salg på min Trendsalesprofil og i min Amio butik efter påske :-) du kan finde links dertil i menuen foroven under Salg.
      God påske :-)

  2. Heidisofie · · Svar

    Super duper. Skal holde barnedåb d. 5 Maj, for min datter, og så kan de jo sagtens nå at komme. Glæder mig. Jeg skal hvertfald have et par :)

  3. Har lige fundet din blog, den er skøn. Jeg har lige købt krympeplast, og skal selv til at i gang.
    Jeg synes også de sorte øreringe er flottest.
    Mvh Mie

    1. Tak Mie! Og held og lykke med krympeplast’en :-) Det er super hyggeligt og sjovt.

Skriv et svar

