Pyntesyg?

Pictures28

Jeg har fået den ære at modtage et fantastisk fint armbånd fra det forholdsvis nye smykkenavn KrauZach, hvilket jeg er vældig glad for. Disse armbånd er ved at vinde godt ind i modebilledet, og er blandt andet set hos Sarah Louise. Til at starte med var jeg ikke så sikker på, at de faldt i min smag, men som det er med mig og meget andet ny mode, så går der lidt tid, og efterhånden synes jeg så det bliver mere og mere fedt. Det er også tilfældet med dette smykke, som jeg var lidt nervøs for måske ville være for voldsomt til mit spinkle håndled – det er dog heldigvis slet ikke tilfældet :-) Jeg glæder mig til at flashe det en aften ude, da de lilla swarowski krsytaller minder mig om fest og drinks i natten, men fordi det suppleres af matte, sorte kugler i onyx look, synes jeg også kan det også bruges til hverdag.

Armbåndene her fås efterhånden hos flere producenter – nogle steder ret pricy, men Krauzach er en af de forhandlere der ligger midt imellem, og hvor stortset alle kan være med. Dette armbånd hedder Purple Peace og koster 295 kr., og en skøn ting ved KrauZach er, at de også støtter kampen mod brystkræft, og donerer 5% af deres overskud til Støt Brysterne.

Indlæg udgivet i samarbejde med KrauZach

5 kommentarer

  1. Hvor er det fint :D
    Giver dig ret i, at mange af producenterne er ret pricy.
    Er glad for jeg kan selv :p
    Syntes dog, at de lilla perler er fine :D

    1. Ja de lilla perler er skønne :-) har set mange lave dem selv i alskens afskygninger og til forskellige priser. Jeg tør dog ikke give mig i kast med det på nuværende tidspunkt, så jeg er meget glad for jeg var så heldig at få ét af Krauzach :-)

  2. Det ser rigtig godt ud, er især vild med det lila

    1. Ja det er en rigtig lækker farve – og fin kontrast til det matsorte :-)

  3. Heidi Aggerholm · · Svar

    jeg synes det er et smukt armbånd….

Skriv et svar

