Smarte leoparder

Leopardcollage

Jeg har i mange år været vild med leopard print – og jeg synes stadig det holder max :-) I skrivende stund ejer jeg dog “kun” en top og et par sko i leopardprint, og har desværre skilt mig af med nogle leopardprintede skjorter jeg engang havde. I formiddags var jeg på café-date med en veninde, og hun havde den lækreste oversize skjorte på i leopardprint, som jeg blev ret misundelig på! Så nu er jagten gået ind på en ny skjorte til samlingen. Har været på Trendsales for at se om der var noget passende til en fair pris, men faldt ikke rigtig over noget som LIGE er mig. Ovenstående billede viser et lille udvalg fra sitet – måske en af modellerne falder i din smag?

I samarbejde med trendsales.dk

2 kommentarer

  1. lindaeg · · Svar

    Det er sjovt med sådan noget… jeg har det med zebra print… tror dog faktisk bare ikke jeg har noget med det… :-) måske man skulle starte en eftersøgning ;-)

    1. Hehe ja du må igang! ;-) dyreprint kan være vældig fint. Jeg er dog mest til leopard, afhængig af farve og udførelse ;-)

Skriv et svar

