New in med billigt på

image

I dag har jeg været lidt rundt i byen og snuse, og jeg har fundet nogle lækre sager til små penge:

1. Ærmeløs top med smukke detaljer fra H&M – 129 kr.
2. Rimmel foundation fra Matas – 70 kr.
3. Tilogfra-kort med grafisk mønster fra Tiger – 10 kr.
4. Maskingtape fra Tiger – 10 kr. pr. rulle
5. Lyserøde kuverter fra Tiger – 10 kr. pakken
6. Prikket silkepapir fra Tiger – 10 kr.
7. Almindelig tape med mønster fra Tiger – 3 ruller 10 kr.

Tape, papir etc. bruger jeg især når jeg skal sende de smykker jeg får bestillinger på, så modtageren får en samlet, god oplevelse. Jeg elsker at det hele går op i en højere enhed, så man som køber ikke kun får et fint smykke, men også en flot indpakning. Ligesom når jeg forærer gaver til venner og familie :-)
Den smukke, hvide top regner jeg med skal tages i brug i morgen aften, hvor jeg skal til lokal Barbara Moleko koncert (wee!), og så bliver den matte Rimmel foundation nok testet i samme ombæring.

I aften kan I læse min mening om den seneste Goodiebox her på bloggen. Vi ses!

2 kommentarer

  1. Heidi Aggerholm · · Svar

    Det lyder til du gør meget ud af fine forsendelser… Glade og positiv overraskelse over at der er gjort noget ud af en køb, gør jo også folk kommer igen… smil

    1. Det har du ret i, Heidi :-) Jeg håber også folk sætter pris på det, og har da også fået et par positive tilbagemeldinger på det.

Skriv et svar

