Give Away til de pyntelystne

sandoe_givewaya-001

Jeg lovede i går at jeg ville starte en ny konkurrence op, når Facebook-sitet nåede 300 fans. Det gik stærkt, så her er konkurrencen som lovet. Tak til alle jer der delte siden, og hjalp med til at nye fans nåede frem :-)

Det du kan vinde er et skønt armbånd fra onlineshoppen DesignbySandoe. Armbåndet er i stil med dét jeg modtog fra Krauzach, og som er så populært og moderne for tiden, men DesignbySandoe’s priser er i den lavere ende, hvor vi alle kan være med. Alle armbåndene laves i hånden og er i onesize, så de passer langt de fleste. Jeg fik frit valg på alle hylder da jeg skulle vælge et armbånd til konkurrencen, og mit valg faldt på Some Gold – et armbånd med matsorte onyxperler og guld shamballa rhinsten. Jeg synes farvekombinationen med guld og sort er så flot, og jeg kunne helt sikkert se mig selv iført dette armbånd – men nu går det til en heldig læser derude :-)

Du skal gøre flg. for at deltage i konkurrencen:

  • Like/synes godt om DesignbySandoe & Fantastiske Fund på Facebook
  • Skrive en kommentar nedenfor med navn og e-mail, så jeg kan komme i kontakt med dig hvis du vinder

Jeg trækker en vinder 30. april, hvor jeg også finder en vinder af gavekortet til sko. Skynd jer at vær med! :-)

43 kommentarer

  1. Heidi Aggerholm · · Svar

    Vil da super gerne være med i konkurrencen ♥♡ og der er liked hos DesignbySandoe ♥ Jeg synes bare det er smukt -♥

  2. Jeg er klar – og meget pyntelysten <3

    eva_vejlstrup@hotmail.com

  3. Jeg vil utrolig gerne vinde denne fede give-away. :D
    Jeg har selv gang i en give-away, hvor man kan vinde en bog, plus der kommer en ny give-away i morgen, håber du tager et kig forbi.

    e-mail; millamusen@jubii.dk

    blog; elskershopping.blogspot.com

  4. Maria Seidelin · · Svar

    Ihhhh hvor ville det være lækkert at være heldig :D Liker begge steder :)

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

  5. milletorp · · Svar

    Camilla Mille Torp
    milletorp@gmail.com

    Alt er gjort :-)

  6. Anela Duranspahić · · Svar

    Ville se godt på mit håndled ;)

  7. Pia Hansen · · Svar

    Fååårk det er lækkert <3 i'm in

    følger begge steder og deler også :-)

  8. Super fed armbånd..

    Hilsen
    Lone Tomsen
    lrt@mail.dk

  9. Kirstine Juel Leerhøy · · Svar

    Skøn skøn præmie :-) Krydser fingrer for at jeg bliver den heldige pyntedukke :-)
    Deler gerne :-)

  10. Dorte Slouborg · · Svar

    Smukt! :)

  11. Marlene Høj · · Svar

    Så er der liket – Jeg er vild med det armbånd!
    Hav en dejlig søndag :)

  12. Jeg vil meget gerne være med..Har liket den fine side med smykker..Woow.
    Deler på facebook og er med på bloglovin <3

    Mvh. Birthe R. Nygaard

  13. Rikke Bisgård Sørensen · · Svar

    1 stk pyntelysten dame melder sig på banen <3

  14. Hvor er det fint :)

  15. Birna Lambaa · · Svar

    Følger begge steder, og deltager helt sikkert!!
    Virkelig flot armbånd!! <3

  16. følger begge steder
    hvor er det bare så super smukt armbånd <3

  17. Ej det er smukt :)

  18. Jeg vil meget gerne deltage :-) Følger dig i forvejen!

    Mia
    miasunivers@hotmail,com

  19. Pernelle Vogelius · · Svar

    Tjek til begge punkter <3 Super smukt armbånd :-)

    Knus og kram
    Pernelle Vogelius
    psvogelius@gmail.com

  20. Så har jeg “liked” begge sider :)

  21. Camilla Jørgensen · · Svar

    Uuuh det vil jeg gerne vinde :) <3
    Camilla: camilla-joer@hotmail.com

  22. Maria Møller · · Svar

    Hvor er det dog flot! :-)
    mariamoeller@live.dk

  23. Maria Elmelund · · Svar

    Jeg er med!
    Mvh Maria Elmelund

  24. Simone Warncke · · Svar

    Vildt flot armbånd. Vil jeg gerne have fingrene i. :)
    Simone Warncke
    dobby96@hotmail.com

  25. Jeg vil meget gerne deltage
    kirsti
    Kirsti_mt@hotmail.dk

  26. Anette Dahl Povlsen · · Svar

    Flot flot armbånd, deltager meget gerne

  27. Vil rigtig gerne være med- det er bare et super flot armbånd!! :-D. Laurapwt@hotmail.com

  28. Seline · · Svar

    Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

  29. Linda Rasmussen · · Svar

    Krydser og håber på held

  30. ann kjeller · · Svar

    Hold da op hvor er det smukt deltager meget gerne :-D

  31. Heidi Aggerholm · · Svar

    Så er der kommentetet og delt ud igen….en god sag kan ikke gøres for tit :-)

  32. wow elsker det armbånd og ville så gerne være den heldige og vinde det <3 <3

  33. Reza Ismaili · · Svar

    Jeg er med :)

  34. Smukt, Stilrent og klassisk – Det er lige mig.

    Smut gerne forbi min blog – sandrasdroemmeverden.blogspot.dk

    Sandra.erhardtsen@gmail.com

    // Sandra

  35. Camilla Sørensen · · Svar

    Super fedt armbånd!

    camillabach@live.com

  36. Ved synet af den sag bliver jeg da i hvert fald pyntelysten, hvis ikke jeg var det i forvejen :)

    // Janni aka Gulde < Gulde.dk
    gulde [a] y mail [dot] com <– (forhåbentlig) spam fri mail :)

  37. deltager gerne!

  38. jeg er med millermus(snabela)gmail.com

  39. Hvor er det flot!

    Josephine Sørensen
    josephinesoerensen@hotmail.com :)

  40. Andrea lungholt · · Svar

    Andrea lungholt❤
    Andrealungholt@gmail.com

Skriv et svar

