Tjek mit guldur!

Pictures36

Jeg har ejet ét analogt ur i mit liv – tilbage i børnehaveklassen da jeg var bare fem år gammel. Det havde en rød rem, og i stedet for et 2-tal på urskiven, var der en mariehøne. Jeg brugte det ikke ret meget, for jeg var én af dem, der havde rigtig svært ved at “lære klokken”. Digitalure kunne jeg sagtens forholde mig til, men det der med store og små visere forvirrede mig enormt meget. Måske det hænger sammen med, at jeg er temmelig lousy når det kommer til tal generelt!

Siden dengang er jeg heldigvis kommet efter det med klokken, og har egentlig længe kunnet tænke mig et elegant armbåndsur. Derfor var jeg meget glad, da jeg fik en aftale i hus med Urkompagniet om en test af ét af deres nye Geneva-ure. Jeg er en guld-pige, så det var ikke svært at beslutte, at uret skulle være det guldfarvede unisex ur med lænke. Jeg var nede og hente det på posthuset i går, og blev bestemt ikke skuffet da jeg pakkede det ud. Det var rigtig fint pakket ind i en flot metaldåse, og der medfulgte gratis værktøj til selv at forkorte lænken, såfremt remmen skulle være for stor. Der medfulgte desuden en detaljeret ordrebekræftelse samt en færdig returlabel, så det ville være nemt at sende tilbage, såfremt det ikke var noget alligevel. Rigtig flot service synes jeg. Mit håndled er ekstremt lille, så min kæreste gik straks igang med at fjerne overskydende led på uret. Det gik hurtigt; værktøjet var ikke svært at bruge, og nu passer uret perfekt.

Jeg er spændt på om jeg kan vænne mig til at gå med det, eller jeg “blot” vil flashe det til festlige lejligheder. Stiligt og smukt er det i hvert fald, og selvom mit håndled er lille, synes jeg ikke unisex urskiven er for stor. Det er nok smag og behag :-) Jeg kan varmt anbefale Urkompagniet som gennem hele processen har været meget søde og professionelle. Firmaet har eksisteret et par år, og omfatter en hel masse forskellige og anerkendte urmærker. Desuden loves der prisgaranti, og alle varer sendes som pakke med sporingskode. Mangler du et nyt ur, synes jeg du skal give shoppen her en chance :-)

I samarbejde med Urkompagniet

Skriv et svar

