CTO: Lovelegs

Pictures42

Nylonstrømper – min tro følgesvend! Når man er så glad for at gå i kjoler som jeg er, så er gode strømpebukser et must. Jeg har fået lov at teste et par fra firmaet LoveLegs, hvis nylonstrømper består af polyamid og elasten, og passer alle størrelser fra S til L. Jeg er generelt mest til de lidt tykkere nylonstrømper, og disse er lettere gennemsigtige, men stoffet føles alligevel ikke skrøbeligt. De var meget nemme at tage på – der medfølger desuden en fin lille guide til hvordan du bedst og lettest tager dine nylonstrømper på, så de ikke risikerer at løbe eller gå i stykker – og de sidder helt perfekt og godt til, uden at stramme. Jeg kan varmt anbefale dem både til hverdag og fest, men grundet det let gennemsigtige look, egner de sig nok bedst til en aften i byen.

LoveLeg’s priser er blandt de bedste online, og bestiller du mere end ét par, får du mængderabat. Portoen er ydermere gratis (win!), og leveringstiden utrolig hurtig. Alt i alt en virkelig fin service og et lækkert produkt, som får min bedste anbefaling herfra :-)

Dette indlæg er sponsoreret

Skriv et svar

