Klædt på til forår – på budget

Pictures45

Jeg havde nær glemt at dele nogle fine køb med jer, som jeg for nylig gjorde på zalando.com. Det er efterhånden blevet en indgroet vane hos mig først og fremmest at tjekke outlet/udsalgsafdelingen når jeg besøger en webshop, som et led i min budgetvenlige måde at leve på. Ligeledes er mine nye sager på billedet foroven kun fundet på Zalando’s udsalg, og jeg gav vel omkring 500 kr. i alt med portoen inkluderet. For disse penge fik jeg både to bluser/sweatre og to kjoler – én til hverdag, og én til fest (glæder mig helt vildt til at flashe den sorte med blonder en aften i byen – er vild med snittet og den dybe udskæring på ryggen!). Alt er af mærket Vila, med undtagelse af den blomstrede bluse som er fra Vero Moda. To skønne, budgetvenlige mærker hvis eksistens er godt repræsenteret i min garderobe efterhånden ;-)

Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg synes den mørkeblå strik passer til mig, og såfremt den bliver stemplet som et fejlkøb, ryger den i shoppen en af de kommende dage – så hold øje. Og nu vi er ved shoppen, så har jeg netop lagt lidt nye smykker på til aften, kig endelig forbi!

2 kommentarer

  1. Sikke nogle lækre fund, specielt den øverste kjole er super fin :)

    Kig forbi min blog hvis du har tid og lyst http://www.septemberblog.dk

    Kh Thilde

    1. Hej Thilde :-)
      Jeg er også godt tilfreds – og den sorte kjole er bare så skøn, heldigvis også når den kommer på ;-) jeg smutter gerne en tur forbi din blog og tager et kig!

Skriv et svar

