Bu-tic-tail

000 Til salg

Jeg har her til eftermiddag opdateret min butik med et par ekstra sager, så I skal være velkomne til at kigge forbi. Pt. sælger jeg ud af mærker som f.eks. House Doctor, Asos, Marimekko, Rosti/Rösti, Mimic m.f., og der findes en del vintage/retro, blandt andet plast smørebrikker, bakker, ældre pumps og enkelte stykker tøj. Der er både nyt og gammelt at finde, så der burde være noget for enhver smag :-) Jeg mangler stadig at tømme et par kasser med sko og tøj, så i den nærmeste fremtid kommer der meget mere på. Husk også at de smykker jeg selv fremstiller kan købes i shoppen. Og så er portoen på det hele 100% gratis :-)

Skriv et svar

