En vinder er fundet

Hermed offentliggøres vinderen af send-en-tanke gavekortet på en langstilket rose. Ligesom de tidligere gange har jeg benyttet www.random.org (jeg skal nok snart finde på noget mere originalt, det lover jeg), og den heldige blev KAMILLA med flg. kommentar:

Jeg ville syntes det kunne være fedt at sende biograf billetter til min far, da han ville blive så glad. Men hvor ville det være dejligt at vinde denne præmie, en rose. :D

Kamilla

Kamilla, der er en mail på vej til dig :-) Tak til alle 26 der deltog i konkurrencen, og tak for alle de gode forslag til hvem og hvorfor I ville sende en særlig tanke. Det har været rigtig hyggelig læsning. Tiden står ikke stille herinde, så i morgen åbner jeg op for endnu en Give Away :-) Vi ses!

Skriv et svar

