Goodiebox april 2013

DSC_1853

DSC_1855

Jeg har netop hentet april måneds Goodiebox på posthuset (dejligt de kunne finde ud af at aflevere den dér i stedet for døgnposten i den anden ende af byen!), og æsken denne gang var PINK. Skøn overraskelse :-) Indholdet forholder jeg mig lidt blandet til, men det meste er noget jeg kan bruge, og glæder mig til at teste. Boxen indeholdt denne gang flg.:

  • L’oréal Paris Color Riche neglelak (pink og i fullsize)
  • Maybelline Master Drama Kohl eyeliner (SORT – og ikke grøn, lilla, blå eller en anden mystisk farve, yay! Fullsize)
  • A-derma Sensifluid Micellar Water makeupfjerner (prøve)
  • Giorgio Armani Acqua Di Gioia Eau Fraiche parfume (prøve)
  • Rimmel BB cream (prøve)
  • L’oréal Paris Hair Expertise Ever Pure shampoo og balsam (prøver)
  • 100 kr. rabat hos Oriflame (ved køb af min. 300 kr.)
  • 20% rabat på én bestilling hos smukkere.dk

– og så var der vedlagt et postkort fra Scleroseforeningen, som for tiden kører en kampagne, hvor man kan støtte deres forskning med 20 kr. ved at sms’e Kys20 til 1231 (“Kys sclerose farvel”). Vigtigt budskab, helt sikkert – jeg håber mange vil støtte; det har jeg da i hvert fald tænkt mig selv at gøre.

Nå – tilbage til skønhedsprodukterne :-) Især eyelineren er jeg super glad for, da jeg ikke kunne bruge den grønne jeg fik for et par måneder siden. Den virker desuden til at være i rigtig lækker kvalitet. Også BB cream’en er jeg lidt spændt på at teste, da jeg kun har hørt positive ting om den. Så den ryger nok allerede på i morgen – nu skal jeg se om den virkelig er så fantastisk! :-) Neglelakken er flot, men ikke en farve jeg selv ville have valgt. Jeg tvivler på jeg kommer til at bruge den, men nu må vi se. Parfumeprøve og renseprodukter er der ikke rigtig noget nyt i; det har ofte været med – ligeså prøver på shampoo og balsam som er en sikker ting i boxen hver gang. Men en god lille parfume kan man jo altid bruge i tasken, så jeg klager ikke :-) Alt i alt er jeg også denne gang tilfreds med boxen. Er det første gang du hører om Goodiebox, kan du læse mere om hele konceptet på deres side her. 

Skriv et svar

