New in – nyt & gammelt # 1

På Facebook har jeg lovet jer et indlæg her til aften, og selvom klokkeslættet snart siger lørdag, tror jeg lige jeg kan nå det ;-)
I løbet af de sidste par uger har jeg fundet lidt nyt til garderoben og boligen, både genbrug og sprit nyt. De første par sager kan I se på billederne i dette indlæg.

1. En gul, brugt trækasse – meget i stil med de gamle, populære ølkasser. Den fik jeg fat i for 70 kr, og nu rummer den lidt drikkevarer i vores “bar” derhjemme :-)

2. Tshirten er fra Vero Moda, og jeg så den i går på deres tøjstativ udenfor. Til kun 80 kr måtte den med hjem!

image

image

image

Se flere nye og gamle fund på bloggen her i løbet af pinsen. I morgen tager jeg til livsstilmesse på Valdemar Slot med manden og mutti, og skal blandt andet prøve at flyve helikopter!! Det kan I også læse mere om på bloggen i den kommende uge… :-)
Godnat og søde drømme herfra. Nyd pinsesolen.

Skriv et svar

