And the winner is…

image

Nå, er det ikke på tide at flashe vinderen af det valgfrie Geneva ur, som Urkompagniet har sponsoreret?
Jeg lavede en lidt mere kreativ lodtrækning i går end jeg har gjort de sidste par gange, og fik manden til at trække et navn. Den heldige blev SATJA – hun har fået besked, og vil snarest blive kontaktet af Urkompagniet.
Et stort tillykke skal lyde herfra, samt tak til alle der deltog.

Jeg er klar med endnu en Give Away senere i dag (her ligger vi ikke på den lade side), og det er måske nok én af de lækreste jeg hidtil har afholdt, så tjek lige ind igen i aften!

Vi ses :-)

2 kommentarer

  1. Satja Maria Høi · · Svar

    Wuhuuu.. jeg glæder mig mega meget til at få mit ur. Ved lige hvilket et det skal være. Tusinde tak :) Og rigtig god søndag derude.

  2. Heidi Aggerholm · · Svar

    Tillykke herfra :-)

Skriv et svar

