Goodiebox Maj 2013

Så kom det til en ende. Altså med goodiebox’en. Dog kun for mit vedkommende; boxen kan stadig erhverves for alle interesserede derude!
Men efter et halvt år med rigtig mange lækre skønhedssager og kun få skuffelser, har jeg valgt at opsige mit abonnement hos goodiebox.dk.
Det gør jeg blandt andet fordi boxens pris stiger til knap 140 kr, men mest af alt fordi jeg som bekendt har fået praktikplads i Helseriet. Her tester jeg en masse lækre produkter som jeg skriver om på Helseriet’s blog, og derfor ville jeg aldrig få brugt alle de ting jeg samtidig får fra goodiebox. Det har faktisk været svært at få prøvet og brugt alle produkterne alligevel, og mange af dem står stadig i skabet på badeværelset og samler støv, fordi jeg endnu ikke har haft brug for at, ja, tage dem rigtigt i brug.

Jeg har været voldsomt glad for min månedlige skønhedssurprice, og synes stadig konceptet er super sejt. Jeg har aldrig oplevet forsinkelser på mine leveringer, manglende eller langsom respons fra folkene bag, problemer med betalingen eller lignende. Derfor vil jeg stadig gerne anbefale denne absolut lækre box, selvom jeg altså selv har valgt at takke af :-)

image

Min sidste box er smuk solgul, og hilser sommeren velkommen med produkter som solcreme, hårmaske og deo. Det fulde indhold er flg.:

1. Piz Buin Tan & Protect Lotion – solcreme med faktor 30, som samtidig fremkalder en gylden kulør på kort tid. Den er desuden uden parabener, og tilfører huden en masse fugt. Produktet er fullsize, og nok min favorit i denne måneds box – glæder mig til at teste dét med kuløren ;-)

2. Oriflame Kohl Eyeliner nude – åbenbart noget nyt og populært indenfor makeup, men ikke noget jeg kommer til at bruge. Jeg sværger til enhver tid til den sorte streg!

3. Wella Extra Volume Mousse – en mousse der skulle kunne gøre håret ekstra stort og flot. Da jeg oftest går med opsat hår regner jeg ikke med at få dem brugt synderligt, men testes skal den da nok lige.

4. Wella Colour Treatment – en cremet hårmaske der skal fremhæve hårets glans, og efterlade det ekstra blødt. Den glæder jeg mig til at teste efter en lang og varm dag ved stranden, hvor sol og saltvand har sat sine spor i min manke ;-)

5. Små prøver fra Yves Saint Laurent (Foundation og Serum). Sikkert nogle lækre sager, men iogmed de kun er prøver i små papirlommer, er det ikke noget jeg kommer til at få testet, kender jeg mig selv ret.

6. Depend Neglelak – neglelak i sød farve og til en billig pris i butikkerne. Jeg har i forvejen en del Depend neglelakker, men heldigvis ikke denne, så den skal jeg nok få brugt her til sommer.

7. Nivea Stress Protect Roll On – en deodorant der skal beskytte særligt mod stressrelateret sved, og samtidig være langtidsholdbar. Desuden med zinkkompleks og en frisk duft.
Den er jeg lidt spændt på at få testet – hvis den gør hvad den skal, bliver jeg imponeret :-)

Jeg synes boxen denne gang er noget blandet for mit vedkommende, hvilket heldigvis gør det lidt nemmere at tage afsked med mit abonnement. Min sidste box indeholdt også en solcreme, og så er det ca. 3. gang i træk, der er en eyeliner med. To af dem har været i så afvigende farver, at jeg ikke vil få dem brugt. Neglelak har der efterhånden også været nogle gange, men kan selvfølgelig altid bruges.

Lidt skuffet er jeg over denne måneds box, samt udmeldingen om at den går op i pris, men det betyder jo højst sandsynligt, at fremtidens boxe kun bliver bedre. Det skal nok passe at næste måneds box bliver så fantastisk, at jeg ender med at fortryde min opsigelse ;-)
Og dog. Pt tester jeg lækre produkter fra bl.a. Dr. Hauschka, Kure Bazaar og Mádara for mit praktiksted, og disse mærker er jo ikke helt at kimse af! Hvis du vil læse mine anmeldelser, skal du være velkommen til at besøge http://www.helserietblog.com som jeg desuden har etableret og administrerer.

Det blev et frygtelig langt indlæg! Jeg vil slutte af med at takke http://www.goodiebox.dk for en dejlig oplevelse, og anbefale alle tøsepiger med lidt plads i budgettet at prøve konceptet af :-) det kan altid opsiges igen uden varsel.

Skriv et svar

