Squat udfordring – opdatering

image

Indrømmet. Efter godt og vel ti dage hvor det bare kørte, glemte jeg pludselig at lave øvelserne et par aftener, og så gled det ligesom ud i sandet.
Jeg taler om den 30 dages squat udfordring jeg for lidt tid siden gav mig selv, og skrev om herinde.
Der gik for meget praktikforberedelse og praktiske ting i den, og så glemte jeg det simpelthen. Den skal jo helst laves hver eneste dag i de 30 dage for at have en effekt (udover hviledagene selvfølgelig), så jeg må altså bare på den igen, starting from today!

Hvad med jer andre derude? I var mange friske piger som var med på den, og jeg er vildt spændt på at høre om I har været mere standhaftige end jeg, og i så fald hvad resultatet blev? :-)
Lad mig endelig høre!

4 kommentarer

  1. Der lykkedes mig at gennemføre og bilder mig da også ind at det har strammet det hele lidt op og overvejer at nappe den en gang til ;-)
    Julie

    1. Hvor sejt du holdt ud Julie :-) det må jeg sige! Og dejligt du føler du fik noget ud af det, OG samtidig er frisk på en tur mere.

  2. Jeg faldte også af grundet tidspres. Jeg havde lige nogle eksamensopgaver, der tog alt min tid, og så glemte jeg det igen. Men jeg er med igen – og denne gang vil jeg nå gennem den! :)

    1. Hehe. Jamen så er vi to!! På den igen ;-)

Skriv et svar

