Natur & geometri

Det geometriske look har virkelig vundet ind i nutidens modebilled. Trekanter, diamantform, harlekintern, striber, cirkler, kantede figurer og mønstre… Det ses overalt, både på tøj og boliginteriør – og smykker.
Jeg har været heldig at modtage disse skønne eksemplarer fra SAKURA LOVE, som er en skøn lille biks på nettet der sælger øreringe og halskæder. Materialerne er hovedsageligt i træ og ruskind/læder, og smykkerne indeholder ikke ting der er dårligt for os som fx nikkel og andet skidt. Det kan du læse mere uddybende om på deres hjemmeside.

image

image

image

Jeg er helt forelsket i de to smukke halskæder, og har allerede haft dem i brug. De har desuden givet mig mod på atter at tage fat i smykkeværkstedet, og der skal altså alligevel noget til at inspirere mig i disse dage, hvor jeg er fyldt til randen med nyt job og nye indtryk! Så Sakura må vide hvad de gør :-) Med deres lækre pastelfarver og geometriske vedhæng er de spot on lige nu.
Priserne er dog næsten det bedste – langt de fleste items koster 49 kr, mens et par få stykker ligger på 79. Og som om det ikke var nok, så er folkene bag butikken meget flinke og servicemindede.

Har du, ligesom jeg, fået smag for de søde smykker, opfordrer jeg dig til at holde øje med bloggen resten af juni. På et tidspunkt kan du nemlig selv være heldig at få fingrene i noget lækkert fra Sakura… :-)

I samarbejde med sakuralove.dk

One comment

  1. […] så var der den der konkurrence jeg lovede jer! Kan I huske mit indlæg om de fine smykker fra Sakura Love? Jeg har fået lov til at forkæle én heldig læser med en […]

Skriv et svar

