3 heldige husejere!

Eller husejer er måske så meget sagt, men tre af jer har vundet de fine træklodser med bindingsværk og vinduer, som giver mulighed for at bygge sine egne små huse og byer.
Sættene er fra det danske designfirma Lucie Kaas, og er i høj kvalitet.
Ialt 39 deltog, og de heldige fandt jeg via random.org. Det blev kommentar nr. 4, 12 og 28:

Det hvide sæt: Cille

Det røde sæt: Nanna

Det gule sæt: Sanne

Et stort tillykke til jer :-) I vil modtage en mail fra mig i løbet af weekenden. Endnu engang, tak til alle der var med i konkurrencen!

4 kommentarer

  1. Ej, hvor dejligt . . .

    1. Det er jeg glad for Nanna :-)

  2. Jeg har ikke modtaget nogen mail?

    1. Hej Nanna :-)
      Som jeg har skrevet inde på bloggens Facebook side i aftes, er der mails på vej; processen trækker desværre lidt ud, men I hører alle tre fra mig inden de nærmeste dage.
      Mange hilsener
      Line

Skriv et svar

