Lidt Instagram + kat i en æske

Jeg er sent oppe denne fredag som har været fyldt med diverse aktiviteter. Jeg er egentlig træt og har sovet en smule, men manden har vækket mig med lidt mumlen og snorken, så nu har jeg smidt mig på sofaen med kat og smartphone… :-)
Tænker det er en helt perfekt og rolig stund til at dele lidt nyere billeder med jer fra blandt andet min Instagram:

image

1. Det der med at lytte, ikke? I kender nok kommentaren “jamen du skal bare lytte, det er det eneste jeg beder om”. Er det kun mig der synes det kan være rigtig svært altid “bare” at lytte? Især hvis man er den der oftest gør det?

2. Tester Mádara økologisk bodylotion med glimmereffekt, der giver huden et sundt og friskt look/boost. Vil du vide mere, så smut ind på Helseriet Blog.

3. Har fået en forfærdelig trang til lakridspiber inden for de sidste par uger! Kværner den ene efter den anden. Har aldrig været den store slikmund, så måske jeg trænger til at få indhentet mit manglende forbrug af søde sager!?

4. Deltog i en konkurrence hvor man skulle poste et sort-hvid foto. Valget faldt på dette, fra mine lyshårede dage, hvor jeg poserer på en af forældrenes bike. Wrrrøn…

5. Nyt grej til kreative sysler – har forhåbentlig mulighed for snart at vise jer hvad det drejer sig om!

6. Skægagamer ventilerer og nedkøler dem selv ved at sidde med munden åben lidt længere tid. Her er det Vera, der har fået det lidt for varmt under spotten, men dog ikke gider flytte sig :-)

7. Flasher sommerben i ny, budgetvenlig Vila kjole til 199,-

8. Afprøver henna hårfarve i cremeversion for mit arbejde, og resultatet blev rigtig flot. Det regner jeg helt sikkert med at gøre igen.

9. Tilfældige men hylende morsomme (hvis du altså spørger mig) vittigheder i et Anders And blad… Elsker når der leges med ord og humor :-)

image

Til sidst lige en collage af Sif og hendes nye, bedste ven – papkassen. I skrivende stund ligger hun ligeledes i den og soignerer sig efter alle kunstens regler ;-) hvad er det med katte og æsker?

Skriv et svar

