New in – nyt & gammelt # 2

image

Jeg har vist ret længe haft lovet jer et indlæg mere med mine seneste fund, både genbrugs og spritnyt. Nu er noget af det ikke så nyt mere efterhånden, men vi tager det alligevel med… :-)

1. Nyt yndlings øko-mærke indenfor hudpleje m.m. er Estelle & Thild, som både laver produkter til børn og voksne. Butikken hvor jeg arbejder bestilte et større parti hjem, fordi vores leverandør desværre er stoppet med at køre mærket, men det betød til gengæld at vi kunne få det lidt billigere. Ikke nok med at produkterne er økologiske, lækre og dufter skønt – emballagen pynter også så fint på badeværelset! :-)

2. Udsalgstaske fra Pieces – ikke fordi jeg mangler… Men jeg har tilsyneladende en fetisch med mellemstore skuldertasker i skindlook og brune nuancer!

3. Nye, smukke og sindssygt seje Converse som jeg har fået næsten gratis! For lidt tid siden kørte jeg en konkurrence på bloggen for Footway, og modtog i den forbindelse et gavekort til frit brug på deres hjemmeside. Disse var på udsalg, så jeg behøvede ikke selv spæde ret meget til, før de røg i indkøbskurven. Elsker dem, og har endnu ikke mødt andre med dem på.

4. To stk retro skamler, brugte, for ialt 40 kr. Regner med de skal stå i køkkenet og være vældig pladsbesparende :-)

5. Badges er en anden sikker retro ting! Dette er fra butikken, og jeg har det på når jeg er på job i forretningen. Synes det er så kært.

6. Udsalgs tee fra Nümph, købt på smartgirl.dk til vistnok 100 kr cirkus. Meget meget fin med det skønne print og den pastel gule farve <3

4 kommentarer

  1. Ihh hvor sjovt, var ved at bestille den t-shirt med luftballonerne den anden dag – dog i blå ;) Du må lige vise skoene, så vi kan se dem rigtigt ;)

    1. Det vil jeg da lige tage til efterretning – og evt lave et indlæg med nogle Close-up billeder ;-)

  2. Der skal lidt nyt til engang imellem – Det gør det hele lidt sjovere. Fine ting, du har anskaffet dig :-)

    1. Tak! Og du har ganske ret ;-) nyt må der til nu og da. Rigtig spændende side/butik du har dig, den har jeg da vinstok været inde forbi et par gange før. Sig til hvis du skulle få lyst til et samarbejde. :-)

Skriv et svar

