Kerteminde, katte & kæreste-fødselsdag

Sommeren er så småt ved at gå på hæld, selvom hverken jeg eller vejret selv tilsyneladende helt vil indse det :-) det er stadig stegende hedt i Svendborg, og solen bager med jævne mellemrum.
Jeg føler virkelig jeg har fået noget ud af min sommer, selvom jeg ikke har haft ferie i år, og selvom jeg ikke har nået at være den store strandløve.
Især weekenderne har været godt fyldt op.
Seneste weekend blev fx brugt i Kerteminde, hvor jeg for første gang stiftede bekendtskab med den årlige begivenhed Havnefest. Det kom der flg. billeder ud af:

image

image

image

image

image

image

Weekenden bød desuden på:

– Første møde med vores nye beboer; en skøn lille killing som snart skal på prøve hos os, og forhåbentlig kan så godt med vores hunkat, at vi kan beholde ham

– Fejring af mandens fødselsdag, bare mig og ham, lidt god mad, gaver og et par drinks (Sif deltog aktivt i jagten på gavebånd)

– Opsætning af vores 2hand/retro køkkenlamper, som dog giver et lidt finurligt lys vi nok lige skal vænne os til ;-)

image

image

image

image

Skriv et svar

