DIY – oldschool coaster i Hama perler

image

I aftes hyggede jeg lidt med noget perle-halløj, og fik lavet en coaster, som forestiller en oldschool diskette som vi kender dem fra 90’erne til de stationære computer. Når jeg får tiden til det, vil jeg lave nogle flere i andre farver. Hyggeligt og personligt til når vi får gæster – og en god beskyttelse til bordet for at undgå rander ;-) 
Simpelt og nemt at lave, men kræver selvfølgelig lidt tid og tålmodighed!

Denne er lavet af Hama midi perler, som jeg venligst har fået tilsendt af Hobbyshoppen, og herefter har jeg strøget med bagepapir ovenpå. Natten over har den været lagt i pres under de tung bog, for ikke at komme til at bøje eller bue.
Relativt nemt – og hyggeligt :-)

2 kommentarer

  1. Yay floppy disk

    1. Just præcis! ;-)

Skriv et svar

