Op til 90% på mærketøj – go crazy girls!

Pictures76

I nogle år efterhånden har jeg kendt til den lækre onlineshop Lagersalg.nu – min mor og jeg har ofte siddet og klikket rundt derinde på alt deres dejlige tøj, og være forbløffet over deres store og flotte udvalg af mærketøj til virkelig få penge. Her i sommer har jeg så endelig fået shoppet godt og grundigt løs derinde, og jeg er ikke blevet skuffet! Jeg købte for i alt 750 kr., og forærede min mor lidt derindefra for de første 100 kr. For de “sidste” 650 kr. fik jeg sådan cirka en ny garderobe! På billedet foroven kan du se hvad jeg valgte at smide i kurven og klikke hjem med posten :-) Et par af de viste lækkerier er nu udsolgt, men du kan stadig få fat i både jakke, rygsæk og øreringe, og der er VIRKELIG penge at spare:

  • Marineblå overgangsjakke fra SUIT Female – sat ned fra 799,- til 100 kr.
  • Brun rygsæk i skindlook fra Bon Goût – sat ned fra 599,- til 299 kr.
  • Lange ørestikker med stjerner fra Trine Matt Gun Scent – sat ned fra 299,- til 89 kr.

Som du kan se, er tilbuddene fuldstændig vilde, og det gælder for ALT der kan købes hos Lagersalg.nu. Der er tøj, sko og accessories til både kvinder og mænd. Mærkerne er mange, og spænder fra fx St-Martins, The Wardrobe og S’nob De Noblesse til Margit Brandt, CPH Luxe og Basic Apparel.

Pictures77

Mig – i jakke og rygsæk fra Lagersalg.nu

Lagersalg.nu er Danmarks største lagersalg, de har nyheder hver uge, og du kan altid spare op til 90% på en hel masse forskelligt. Deres målsætning er at yde den bedst mulige service for deres kunder, og at tilbyde modetøj af god kvalitet til de helt rigtige priser – “forhåbentlig på en lidt anderledes måde end andre”, som de selv siger. Alt sendes forsikret som pakke, ligegyldigt din ordres størrelse, og der afsendes inden for 1-3 hverdage. Jeg kan ikke sætte en finger på dette; modtog selv min pakke meget hurtigt – i god indpakning og alt i fineste stand. Især tasken har jeg allerede haft flittigt i brug mange gange, og jakken er perfekt til det snarlige efterår med regn og rusk!

Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos Lagersalg.nu – især ikke når man kan få en spritny kjole fra Snob der er sat ned fra 799,- til 29. kr – ja, du læste rigtigt :-) Tag et kig derinde; der er garanteret noget for lige netop din smag (og ikke mindst pengepung). Luksus på budget; det kan vi li’!

I samarbejde med Lagersalg.nu

4 kommentarer

  1. Øv! kan ikke finde jakken :(

    1. Den er her: http://www.lagersalg.nu/product/01-selma-su532-2330-suit-female-17699/ :-) de har den stadig i alle størrelser.
      Knus :-)

      1. Årh! mange tak! den er nemlig alt for fed og billig endda! :D

      2. Selv tak da! :-) Den ér nemlig temmelig lækker; stoffet føles også kraftigt og robust og som om det er helt perfekt til efterår ;-)

Skriv et svar

