Endnu et Hama projekt

image

I aftes havde jeg tid til at være lidt kreativ, så jeg fik afprøvet en idé jeg har gået med et par dage. Købte for nylig nogle hvide og sorte covers til iPhone med henblik på at dekorere dem med mine Hama perler, og i går fik jeg så færdiggjort en ugle og satte den på coverets baggrund med en stærk lim. Synes det er lykkes nogenlunde, selvom kamerahul og perlestørrelsen ikke helt kan forenes 100% – så pladen skal sættes en smule forskudt på, eller evt have en række mere i længden.

Hvad tænker I? Grimt og unyttigt eller lidt sjovt og brugbart? ;-)

15 kommentarer

  1. Så afgjort sjov og brugbart :-)

    1. Tak Trine :-) så lige I har lagt det på jeres perleside, tak :-)

  2. […] Cecilie, der har bloggen http://fantastiskefund.com, har lavet denne søde perleplade til sin […]

  3. prøv med mniperlerne næste gang, så kan det være at det passer bedre. :)

    1. Jeg har overvejet miniperler – men så bliver processen en del længere, og jeg vil blive nødt til at bestille en masse nye farver og plader. Men det kan være jeg får mod på det inden for den nærmeste fremtid, hehe ;-)

      1. jeg er meget glad for mine miniperler, de er super fine til at lave mere detaljerede ting eller til smykker. men kender godt problemet med at skulle bestille nyt hjem. det kommer hurtigt til at koste mange penge og fylde meget. :P

      2. Ja, du har ret :-) jeg prøvede med lidt miniperler til aften for første gang – et vedhæng til en halskæde blev det til. Det krævede lidt tålmodighed ;-)

      3. man kommer langt med en god pincet. Da jeg startede var det bare lange negle, men det dur bare ikke rigtigt. Lige nu er jeg i gang med at lave noget med midiperlerne, det er ret fantastisk at det går så hurtigt. :P

      4. Haha ja, jeg ved hvad du mener! ;-) Det går noget hurtigere må man sige. Jeg må få anskaffet mig den der særlige pincet.

  4. Anela Duranspahić · · Svar

    One of a kind! Sjovt og brugbart bestemt!
    Xo Anela

    1. Tak Anela! Dejligt du kan li’ det :-)

  5. Mht. mini perler har jeg lavet en del. Jeg bruger en buet pincet, og det går rigtigt hurtigt, når man lige får taget på det. Jeg viser lige hvordan den ser ud på det her link.
    http://www.hobbyshoppen.dk/produkt/178/15/15/Pincet-buet—12-cm-lang-DM5016.html

    1. Super – tak Trine! :-) det må forsøges. Jeg har indtil nu kun brugt en almindelig pincet. Dejligt du kan li’ halskæden :-)
      Knus

  6. Mini perler er en sjov ide synes jeg. Jeg lavede engang nogle øreringe ud af dem;) (-;

  7. Jeg kan ikke finde ud af det

Skriv et svar

