Det griber om sig

image

Nå, denne her sag (læs venligst de to indlæg før dette) har nået store højder. I går blev jeg kontaktet af en journalist fra Metro Xpress, som pt også har fokus på sagen. Hun ville gerne have min historie. Efter sidste indlæg hvor jeg offentliggjorde nogle forskellige ting, begyndte jeg nemlig at modtage trusler om politianmeldelse og retsforfølgelse på min mail. Dét skulle jeg blandt andet fortælle om til denne her artikel. Den kom i avisen i dag, og jeg kan stå 100% inde for min del af artiklen.

Havde virkelig ikke regnet med at denne sag skulle komme helt hertil, og jeg modtager fortsat mails fra folk der enten er kede af deres opførsel eller synes jeg er forkert på den, men mest af  alt skriver folk og fortæller om deres egne triste erfaringer inden for det her fænomen, og at de er glade for jeg sætter fokus på sagen.
Debatten kan gå lidt heftigt på min Facebook side, og det skal den have lov til, idet alle må komme med deres. Men jeg forlanger en sober tone, og grimme ord/direkte skældsord tolereres naturligvis ikke.

Jeg ved ikke hvad de næste dage vil føre med sig… Om der overhovedet bliver mere, eller det hele nu – forhåbentligt – lægger sig lidt efter at være blevet belyst så kraftigt i nogle dage nu. Eller om jeg fortsat vil modtage mails fra folk med indvendinger og knap så pæne ord. Det kan kun tiden vise :-)

I hvert fald TAK – til alle jer der støtter mig i det her, og bakker op om moralen og retfærdigheden. Og TAK til jer der sender mig sine historier, selvom de er nervøse for følgerne.

Jeg modtager meget gerne flere mails med lignende erfaringer om snyd, chikane etc, og jeg videregiver i øvrigt ingen navne/kilder på noget som helst.
Alt er sikkert hos mig. Jeg vil ikke hænge enkelte personer ud – men blot gøre opmærksom på problemet.

Tak. :-)

Skriv et svar

