50% på mærketøj, we like!

image

Med dette indlæg vil jeg skyde gang i en fremtidig “serie” på bloggen, der sætter fokus på min hjemby, Svendborg, og byens muligheder for shopping og underholdning på budget.
Det rammer naturligvis ikke så bredt, men jeg håber det vil være brugbart for diverse svendborgensere, og muligvis tiltrække nogle flere herfra eller Fyn i det hele taget. Indimellem vil der også være webbutikker tilknyttet, så hele landet kan gøre brug af diverse tilbud, anbefalinger etc.

image

image

image

Jeg vil begynde med noget der egentlig er lidt trist, men som samtidig gør det muligt at score noget VIRKELIG lækkert kluns til meget få penge. Butikken L’bask i Korsgade lukker og slukker, og kører derfor ophørsudsalg indtil 1/9. Heldigvis fortsætter de deres forretning på nettet, men lige nu kan du gøre voldsomme kup i den fysiske butik.
Der er mærker som Designers Remix, Customized, Bruuns Bazar, Rosamunde, By Groth mf., og der er 50% på ALT, lige fra tøj og sko til tasker og accessories. Desuden får du den billigste vare gratis, hvis du køber tre ting, og stadig med en besparelse på 50% på de to andre varer.
Jeg købte fx tre onesize ribbluser fra Customized, som normalt koster 200,- stykket. Jeg fik så tre bluser til én bluses pris, og gav ialt 200 fremfor de 600 det ellers ville have kostet. Det er altså noget af en besparelse!

image

image

image

Hvis du endnu ikke har været nede og kigge om noget kunne friste, så skynd dig :-) du kan nå det hele næste uge, men så er der også lukket.
Som nævnt fortsætter webshoppen dog, og her er i øvrigt også gode udsalgsfund at finde, hvis du ikke lige bor i nærheden af Sydfyn.
På med budget-spendér-bukserne, damer!

2 kommentarer

  1. Yay – hvor fedt med fokus på Svendborg… Det skal nok blive spændende… :)

    1. Det håber jeg! :-)

Skriv et svar

